Στις αγγελίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι πωλητές προσπαθούν να πείσουν το αγοραστικό κοινό για το προϊόν που έχουν προς διάθεση. Αρκετές φορές τα λίγα χιλιόμετρα δεν παίζουν ρόλο και ιδίως όταν αναφερόμαστε σε σπορ μοντέλα, όπως είναι για παράδειγμα το RX-8.

Όπως θα δείτε και παρακάτω στην αγγελία που υπάρχει στο διαδίκτυο, ο Άκης εξηγεί γιατί πουλά ακριβά το αγαπημένο του αυτοκίνητο δίνοντας… συμβουλές για να γνωρίζει ο πελάτης:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για να δείτε την αγγελία πατήστε ΕΔΩ

 H αγγελία για το Mazda RX-8...

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρατίθεται η αγγελία:

Προσοχή διάβασε

Στο παρακάτω κείμενο θα σου εξηγήσω ό,τι πρέπει να ξέρεις γι’ αυτό το αμάξι.

1ο και κυριότερο, η συμπίεσή του. Οι αποδεκτές τιμές είναι πάνω από 6,8 και χωρίς μεγάλες διαφορές μεταξύ των ροτόρων. Τώρα το βασικότερο, είναι η μέτρηση. Πραγματοποιείται όταν είναι ζεστό στις 250 στροφές. Αυτή είναι η οδηγία, οπότε όταν δεις φώτο σε αγγελία π.χ. 8.5-8.9 στις 330 στροφές, απλά δεν έχουν κάνει αναγωγή στις κανονικές που μπορεί στην πραγματικότητα να είναι και κάτω από 7. το μαξ, καινούργιο με 0 χλμ. είναι 7.8-8+ (αν είσαι τυχερός).

2ο το αμάξι είναι ιδιαίτερο, θέλει καλή συντήρηση και η ακινησία του ρίχνει συμπίεση. Δεν είναι απαραίτητο ότι αν έχει λίγα χλμ. θα είναι και άθικτος ο κινητήρας. Π.χ. στο ετήσιο σέρβις, δίπλα μου, τσέκαραν ένα 8άρι με 25.000 χλμ. Και πάνω από 6.2 στις 250 στροφές, δεν σήκωνε.

 
Για να πουλήσεις ένα αυτοκίνητο θέλει... τρόπο!

3ο λίγα λόγια γενικά. Τα καλοσυντηρημένα 1ο χέρι, με σωστή συμπίεση παίζουν 9-11.000 ευρώ. Οπότε ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Τα πεσμένα 2ο-3ο χέρι ουσιαστικά, σου πουλάνε σκαρί. Επίσης, αμάξι με 190+ άλογα, οικονομικό στο καύσιμο δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα.

4ο λίγα λόγια για το συγκεκριμένο. Είναι 1ο χέρι, ελληνικής αντ/πείας, εργοστασιακό και απείρακτο, το βιβλίο σέρβις, είναι ηλεκτρονικό και από τον 1/2016 μέχρι τώρα έχουν αλλαχτεί στην αντ/πεία με δικά τους αντ/κά- πολλ/στές, φίλτρα βενζίνης, αντλία, μίζα (η τελευταία η γρήγορη), έχει γίνει καθαρισμός μπεκ και πεταλούδας και μέτρηση συμπίεσης. Στα 50.000 χλμ. αλλάχτηκαν τα μπουζί – καλώδια, τακάκια, δισκόπλακες -τόρνο, και ο δίσκος-πλατό-ρουλεμάν. Τα πατάκια είναι καινούργια – χειροποίητα και με το λογότυπο. Η παλιά μίζα, τα καλώδια και οι πολ/στές είναι λειτουργικά και δίνονται δώρο (αχρείαστα να ‘ναι).Τέλη κυκλοφορίας 135 ευρώ. Τα μεταγενέστερά του, 2009+, υπολογίζονται με τους ρύπους.

Ο κινητήρας στο Mazda RX-8 είναι το σημείο που πρέπει να δώσει έμφαση ο υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου...

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης