Τα διαφημιστικά τρέιλερ που ετοιμάζουν οι εταιρείες για κάθε νέο μοντέλο συνήθως αποτελούν υπερπαραγωγή, με δεκάδες ανθρώπους να δουλεύουν για μέρες, προκειμένου να ετοιμαστεί ένα video 2-3 λεπτών.

Η εταιρεία παραγωγής που ανέλαβε το τρέιλερ της νέας Porsche 911 Carrera 4 είχε ως progect τις τέσσερις εποχές. Πώς θα μπορούσε να το πετύχει όμως αυτό σε λιγότερο από μία εβδομάδα, περνώντας από την άνοιξη στο καλοκαίρι, από κει στο φθινόπωρο και μετά στον χειμώνα; 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Χρησιμοποίησε 10.000 λίτρα νερού για προσομοίωση βροχής, 4.857.166 φθινοπωρινά φύλλα, 430 κυβικά μέτρα χιόνι και 650 κυβικά μέτρα τεχνητής ομίχλης. Απλώς… εντυπωσιακό!  


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης