Είναι ίσως ένα από τα πιο έξυπνα video που έχουμε δει από αυτοκινητοβιομηχανία, στο πλαίσιο προώθησης ενός συστήματος. Πρωταγωνιστούν δύο παλαιστές σούμο και το Focus.

Η Ford θέλησε να δείξει πόσο αποτελεσματικό είναι το «Door Edge Protector», το οποίο προστατεύει τις πόρτες από χτυπήματα και γρατζουνιές. Έβαλε λοιπόν δύο παλαιστές σούμο να παρκάρουν το Focus στο πάρκινγκ ενός σούπερ μάρκετ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αφού έκαναν τα ψώνια τους, τα δύο «θηρία» επέστρεψαν στο πάρκινγκ για να φύγουν. Λόγω του όγκου τους όμως, δεν χωρούσαν να μπουν στο αυτοκίνητο και χτυπούσαν τις πόρτες στα υπόλοιπα οχήματα που ήταν σταθμευμένα δίπλα τους.

Οι πελάτες κοιτούσαν απορημένοι, αλλά ελάχιστοι είχαν το κουράγιο να τους πουν να σταματήσουν. Έπειτα από ώρα και μεγάλη προσπάθεια, κατάφεραν να μπουν στην καμπίνα του Focus και να φύγουν.

Οι ιδιοκτήτες των άλλων οχημάτων πήγαν αμέσως να δουν τι ζημιά είχαν πάθει, αλλά τελικά δεν είχαν ούτε γρατζουνιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης