Τι πραγματικά συμβαίνει με την πίστα προδιαγραφών F1 στην Χαλανδρίτσα;

Τι πραγματικά συμβαίνει με την πίστα προδιαγραφών F1 στην Χαλανδρίτσα;

Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     


Αρκετά δημοσιεύματα έχουν δει τις τελευταίες ημέρες το φως της δημοσιότητας και αφορούν την πίστα στην περιοχή της Χαλανδρίτσας στην Πάτρα. Σύμφωνα με αυτά, πρόσφατα έγινε συνάντηση με To τεράστιο έργο της Χαλανδρίτσας θα δώσει πνοή στην περιοχή και θα την αναβαθμίσει... επενδυτή στην περιοχή της Αθήνας ο οποίος δείχνει ενδιαφέρον να χρηματοδοτήσει την κατασκευή της πίστας, το κόστος της οποίας με τα σημερινά δεδομένα αγγίζει τα 60-70 εκατομμύρια ευρώ.

Το θέμα που έχει αρχίσει να... ζεσταίνεται και πάλι έχει δημιουργήσει συζητήσεις στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ωστόσο και από το ρεπορτάζ που κάναμε, διαπιστώσαμε πως έχει αρκετό δρόμο μπροστά του. Το zougla.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αχαΐας Πλάτωνα Μαρλαφέκα, ο οποίος είναι και μέλος του Δ.Σ. της "Αυτοκινητοδρόμιο Πατρών Α.Ε." προκειμένου να μάθουμε τι ακριβώς ισχύει και κατά πόσο αυτά που έχουν γραφτεί έχουν βάση ή όχι.


Δηλώσεις στο zougla.gr
«Πράγματι υπάρχει στρατηγικός επενδυτής που δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον για το αυτοκινητοδρόμιο της Χαλανδρίτσας. Δυστυχώς τα πολιτικά και οικονομικά δρώμενα έχουν φρενάρει την επένδυση και Αν υπάρξει οικονομική σταθερότητα θα υπάρξει και ανάπτυξη... κρατάμε στάση αναμονής. Προσωπική μου εκτίμηση είναι πως από τον ερχόμενο Φεβρουάριο το θέμα θα αρχίσει να αναθερμαίνεται και πάλι, εφόσον βέβαια σταθεροποιηθεί η οικονομική κατάσταση και βρεθεί λύση με το τραπεζικό σύστημα.

Νομίζω πως αυτή τη φορά βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο και μπορούμε να προχωρήσουμε στην υλοποίηση. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως το Αυτοκινητοδρόμιο Πατρών Α.Ε. έχει έτοιμες μελέτες, δικές του εκτάσεις και ο επενδυτής που θα δείξει ενδιαφέρον δεν θα ασχοληθεί με γραφειοκρατική δουλειά».

O πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Πλάτωνας Μαρλαφέκας εξήγησε στο zougla.gr τι ακριβώς ισχύει σήμερα με το Αυτοκινητοδρόμιο Πατρών Α.Ε.

Που απευθύνεται η πίστα
Να σημειώσουμε πως η συγκεκριμένη πίστα που μπορεί να γίνει και προδιαγραφών Formula 1, δεν αποσκοπεί στην φιλοξενία ενός αγώνα τόσο υψηλού επιπέδου. Οι οικονομικές μελέτες έχουν δείξει Οικονομικά βιώσιμη θα είναι η πίστα της Χαλανδρίτσας... πως μπορεί να είναι ένα βιώσιμο έργο καθώς δεν θα φιλοξενεί μόνο αγώνες, αλλά θα γίνονται δοκιμές καινούργιων αυτοκινήτων από "εργοστάσια", δοκιμές αγωνιστών ομάδων κ.ά. Αυτές οι κινήσεις δεν είναι τόσο δύσκολες να εφαρμοστούν καθώς η Πάτρα αποτελεί στρατηγικό σημείο της Ευρώπης που θα μπορεί να εξυπηρετεί λόγω απόστασης πολλές μεγάλες αγωνιστικές ομάδες και όχι μόνο.

Σίγουρα κινήσεις γίνονται, αλλά θα πρέπει να περάσει η... πολιτική μπόρα, να σταθεροποιηθεί η οικονομική κατάσταση και να μπορεί να υπάρχει... πλαίσιο σε επιχειρηματικό επίπεδο. Υπομονή μέχρι το 2016, οπότε και ελπίζουμε πως θα έχουμε περισσότερα νέα.


Σχεδιάγραμμα της πίστας...
O πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Πλάτωνας Μαρλαφέκας (στην φωτογραφία αριστερά) τρέφει ιδιαίτερη αγάπη για τους αγώνες. Στην φωτογραφία με τους Αντώνη Βόσσο και Γιώργο Κατσίνη, αθλητές που τρέχουν σε αγώνες του εξωτερικού...

     

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 18 Νοεμβρίου 2015, 21:49