Ιδιαίτερα μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κοινού στην καμπάνια της ισπανικής μάρκας σχετικά με το όνομα του καινούργιου μοντέλου που θα δούμε στα τέλη της χρονιάς.

Όπως ανακοίνωσε η Seat, στο διαγωνισμό συμμετείχαν 133.332 άτομα από 106 διαφορετικές χώρες. Ωστόσο, οι έγκυρες προτάσεις για το όνομα του επταθέσιου SUV ήταν 10.130. Τώρα το λόγο έχουν οι εμπειρογνώμονες της εταιρείας, οι οποίοι θα αξιολογήσουν όλα τα ονόματα και θα καταλήξουν στα τρία επικρατέστερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι φιναλίστ θα ανακοινωθούν στις 12 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης της Φρανκφούρτης. Στη συνέχεια, θα πραγματοποιηθεί ανοικτή ψηφοφορία που θα διαρκέσει έως τις 25 Σεπτεμβρίου, όπου και θα αναδειχθεί ο τελικός νικητής. Το όνομα του αυτοκινήτου θα έχει γίνει γνωστό έως τις 15 Οκτωβρίου.

Θυμίζουμε ότι – όπως είχε ανακοινώσει η Seat πριν λίγες εβδομάδες – το όνομα του νέου μεγάλου SUV που τοποθετείται πάνω από το Ateca και απέναντι από το Skoda Kodiaq, θα επιλέξουν οι φίλοι της μάρκας και απλοί καταναλωτές. Μέσω της καμπάνιας SEATseekingName, η φίρμα επαναπροσδιόρισε την τυπική διαδικασία προκειμένου να εμπλέξει τους φανς στο project.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρώτη φάση του διαγωνισμού διήρκησε από την 1η Ιουνίου έως τις 22 Ιουνίου. Οι συμμετέχοντες πρότειναν ένα όνομα με βάση την ισπανική γεωγραφία, το οποίο ταιριάζει με τις αξίες της Seat και προφέρεται εύκολα σε διαφορετικές γλώσσες.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης