Οι πωλητές αυτοκίνητων στις αντιπροσωπείες, πρέπει να είναι έμπειροι, να γνωρίζουν πολύ καλά όλα τα μοντέλα της εταιρείας και φυσικά, να έχουν την ικανότητα να πείσουν τον πελάτη να τα αγοράσουν.

Η Toyota Αγγλίας, προκειμένου να δείξει στους υποψήφιους αγοραστές, πόσο εύκολη είναι στη χρήση η υβριδική τεχνολογία, έβαλε ένα μικρό κορίτσι να τους συνοδέψει στη δοκιμή και να τους εξηγήσει με κάθε λεπτομέρεια πως λειτουργεί το σύστημα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μικρή Kyla, αφού καλωσόρισε τους πελάτες στην έκθεση, στη συνέχεια τους ζήτησε να κάνουν μια βόλτα μαζί με το Auris Touring Sports Hybrid. Οι ανυποψίαστοι κύριοι, έμειναν άναυδοι με την πιτσιρίκα και η Toyota κέρδισε μερικούς ακόμα καταναλωτές. 


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης