Η νέα γενιά του δημοφιλούς roadster της βαυαρικής φίρμας πέρασε την πόρτα του εργοστασίου, με τις πρώτες μονάδες του μοντέλου να είναι ήδη έτοιμες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο Z4 κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Magna Steyr στο Graz της Αυστρίας, με την εμπορική του πορεία στην αγορά να προγραμματίζεται για τον Μάρτιο του 2019.

Το διθέσιο cabrio διακρίνεται για τις καλλίγραμμες αναλογίες και τον πλούσιο εσωτερικό του κόσμο. Το αυτοκίνητο έχει πιο δυναμικά και σπορ χαρακτηριστικά, περισσότερες καμπύλες και ένα πραγματικά πανέμορφο πίσω τμήμα. Το καπό παραμένει μακρύ και μυώδες, το παρμπρίζ έχει έντονη κλίση, ενώ αεραγωγοί υπάρχουν τόσο εμπρός, όσο και στο πλάι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαθέτει ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή που ανοίγει και κλείνει σε 10 δευτερόλεπτα, διαχύτη, ευμεγέθεις απολήξεις της εξάτμισης, ζάντες 10 ακτινών και φυσικά τα γνωστά roll bar πίσω από τα προσκέφαλα για την ασφάλεια των επιβατών. Βασίζεται στην πλατφόρμα CLAR, το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής, αλουμίνιο και μαγνήσιο, με το βάρος να κυμαίνεται στα 1.400 κιλά περίπου, παρά τις αυξημένες διαστάσεις.

Στην καμπίνα, ξεχωρίζουν ο εντυπωσιακός ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων iDrive. Η εικόνα του σαλονιού είναι πιο κομψή και σπορτίφ σε σχέση με την απερχόμενη Z4, τα καθίσματα πιο αναπαυτικά και οι διακόπτες πιο εργονομικοί.

Αρχικά θα προσφέρεται στις εκδόσεις Z4 sDrive20i, Z4 sDrive30i και Z4 M40i. Οι δύο πρώτες τροφοδοτούνται από τον 2.0 Twin Power κινητήρα βενζίνης απόδοσης 197 και 258 ίππων αντίστοιχα, ενώ η ισχυρότερη φέρει τον εξακύλινδρο 3.0 Twin Power των 340 ίππων και 500 Nm ροπής. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης