Το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο crossover της βρετανικής φίρμας ολοκλήρωσε τις δοκιμές εξέλιξης και πλέον όλα είναι έτοιμα για το παγκόσμιο ντεμπούτο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανακοίνωσε η Jaguar, συνολικά κατασκευάστηκαν 200 πρωτότυπα για τις ανάγκες των δοκιμών, με τους μηχανικούς να πραγματοποιούν περισσότερα από 1,5 εκατομμύριο μίλια σε δημόσιους δρόμους της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Τα τεστ ήταν εξαντλητικά και έγιναν κάτω από διαφορετικές συνθήκες.

Στόχος της βρετανικής εταιρείας, όπως δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής, Ian Hoban, ήταν να διαπιστωθεί η αυτονομία σε πραγματικές συνθήκες κίνησης και ο χρόνος φόρτισης. Τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά, με την μπαταρία να φορτίζει μέσω ταχυφορτιστή 50 KW σε ποσοστό 80% σε περίπου μισή ώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα επίσημα χαρακτηριστικά της I-Pace θα γίνουν γνωστά στο πλαίσιο της έκθεσης της Γενεύης, τον Μάρτιο. Ωστόσο, ο CEO της Jaguar, Ralf Speth, επιβεβαίωσε ότι δεν θα υπάρχουν μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το όχημα προ-παραγωγής. Αυτό σημαίνει ότι, θα φέρει το ίδιο σύστημα κίνησης, δηλαδή δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 400 ίππων και 700 Nm ροπής και μια υδρόψυκτη μπαταρία χωρητικότητας 90 kWh.

Το ηλεκτροκίνητο crossover θα είναι ακριβότερο κατά 15% από την F-Pace, με το λανσάρισμα στην αγορά να ξεκινά μέσα στο 2018.

Μάλιστα, η Jaguar έχει δεχθεί ήδη 25.000 προ-παραγγελίες για το αυτοκίνητο, με τη ζήτηση να ξεπερνά κάθε προσδοκία, αν και δεν το έχουμε δει στην τελική του μορφή!

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης