Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Με βάση τον κύκλο WLTP, το αμιγώς ηλεκτροκίνητο hatchback της γερμανικής φίρμας, το οποίο είναι διαθέσιμο και στην Ελλάδα, μπορεί να καλύψει με μια πλήρη φόρτιση έως 420 χιλιόμετρα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ωστόσο, όπως αποδείχθηκε, η αυτονομία του ID.3 είναι αρκετά μεγαλύτερη. Συγκεκριμένα, η έκδοση με την μπαταρία των 58 kWh και τους 204 ίππους διήνυσε 531 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες, εκκινώντας από το Zwickau της Γερμανίας και καταλήγοντας στο Schaffhausen της Ελβετίας.

Πίσω από το τιμόνι του ηλεκτρικού οχήματος ήταν ο Felix Egolf, που ειδικεύεται στο «hypermiling». Ο συγκεκριμένος όρος αναφέρεται στην οδήγηση ενός μοντέλου παραγωγής με τεχνικές που μεγιστοποιούν την οικονομία και ελαχιστοποιούν την κατανάλωση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρ΄ ότι το ταξίδι είχε ως μοναδικό στόχο το ρεκόρ και δεν απόλυτα συγκρίσιμο με τις διαδρομές που κάνει ένας συνηθισμένος οδηγός, υπογραμμίζει την πρακτικότητα του ID.3 σε καθημερινή βάση.

Από την άλλη, το βάρος δεν ήταν το ιδανικότερο, μιας και η παρουσία του κάμεραμαν και του εξοπλισμού του πρόσθεταν περίπου 250 κιλά. Επιπλέον, καταναλωτές ενέργειας όπως το σύστημα πλοήγησης, τα φώτα ημέρας, το ραδιόφωνο και ο εξαερισμός λειτουργούσαν είτε περιοδικά είτε μόνιμα. Παρ΄ όλα αυτά η κατανάλωση ενέργειας ήταν στα 10,9 kWh/100 χιλιόμετρα, αρκετά πιο κάτω από την τυποποιημένη, επίσημη κατανάλωση ενέργειας του ID.3, που είναι 14,5-15,4 kWh/100 χιλιόμετρα.

Το 44% των χιλιομέτρων της διαδρομής έγιναν σε αυτοκινητόδρομους και το 56% σε επαρχιακούς δρόμους. Η μέση ταχύτητα ήταν 56 χλμ./ώρα. Ο Felix Egolf ολοκλήρωσε το ταξίδι από το Zwickau στο Schaffhausen σε περίπου εννέα ώρες.

 

Διαβάστε επίσης: Το νέο VW ID.3 ήρθε στην Ελλάδα – Δώρο ο οικιακός φορτιστής

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης