Η γερμανική φίρμα επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά του Golf θα παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές του 2019 και η παραγωγή θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του ίδιου έτους, στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ.

Παράλληλα, η VW ανακοίνωσε πως το best seller μοντέλο θα κάνει χρήση του συστήματος Mild Hybrid 48V. Πρόκειται για ένα μικρό υβριδικό σύστημα που συνδυάζει τον θερμικό κινητήρα με μία μίζα που λειτουργεί ως γεννήτρια και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με αυτό τον τρόπο, μειώνεται σημαντικά η κατανάλωση καυσίμου και αυξάνονται οι επιδόσεις, κυρίως κατά την επιτάχυνση, αφού η μίζα εκτελεί και χρέη ήπιου ηλεκτροκινητήρα. Επίσης, όταν το αυτοκίνητο ρολάρει σε μία κατηφόρα και ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, ο κινητήρας θα απενεργοποιείται αυτόματα. Μόλις το πατήσει εκ νέου, το μοτέρ της μίζας θα αναλαμβάνει την ενεργοποίησή του σε χρόνο-μηδέν.

Το καινούργιο Golf βρίσκεται στη διαδικασία της εξέλιξης. Πατάει στην πλατφόρμα MQB, με τις διαστάσεις του αμαξώματος να έχουν αυξηθεί προς όφελος της ευρυχωρίας των επιβατών. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, αναμένεται να εντυπωσιάσει τόσο με την αισθητική του, όσο και με τις τεχνολογίες που ενσωματώνει.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο εσωτερικό, έχει τοποθετηθεί μία μεγάλη οθόνη υψηλής ευκρίνειας στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα πολυμέσων, μία μικρότερη ακριβώς από κάτω για τον κλιματισμό, αλλά και νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων. Ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί στη συνδεσιμότητα και την υποστήριξη του οδηγού με εκτεταμένες λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης. Στόχος της VW είναι να προβάλλει έναν πιο premium χαρακτήρα και να αναδείξει την υπεροχή του Golf.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης