Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Το ρεκόρ του ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου παραγωγής στη θρυλική ιαπωνική πίστα κατέχει πλέον η επετειακή έκδοση του πανίσχυρου Civic Type R.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Honda μετέβη στη Suzuka προκειμένου να συντρίψει τον χρόνο του Renault Megane R.S. Trophy-R, το οποίο στα τέλη του 2019 είχε γράψει 2.25:454. Το συγκεκριμένο circuit θεωρείται ένα από τα κορυφαία στον κόσμο. Το μήκος της διαδρομής είναι 5,8 χιλιόμετρα και διακρίνεται για τα υψηλής ταχύτητας chicane και τις απαιτητικές στροφές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Civic Type R Limited Edition γύρισε στη Suzuka σε 2 λεπτά, 23 δευτερόλεπτα και 993 δέκατα, κάνοντας νέο ρεκόρ γύρου. Επόμενος στόχος των Ιαπώνων είναι το φημισμένο Nurburgring.

Θυμίζουμε ότι το ιαπωνικό hot hatch τροφοδοτείται από τον γνωστό 2.0 VTEC Turbo κινητήρα απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής. Πατάει σε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 και εφοδιάζεται με ζάντες 20 ιντσών της BBS. Το αμάξωμα είναι βαμμένο στην κίτρινη απόχρωση «Sunlight Yellow», με μαύρο φινίρισμα και κόκκινα διακριτικά.

Σε σχέση με το απλό Type R, το αυτοκίνητο είναι ελαφρύτερο κατά 47 κιλά, χάρη στους νέους τροχούς, την αφαίρεση του ηχομονωτικού υλικού από διάφορα σημεία και την απουσία του συστήματος πολυμέσων και του κλιματισμού. Επίσης η ανάρτηση έχει πιο σφιχτή ρύθμιση και το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο άμεσο.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα καθίσματα τύπου μπάκετ με κόκκινη alcantara, ο νέος μοχλός ταχυτήτων, η επένδυση alcantara στο τιμόνι και η μεταλλική πλακέτα στην κονσόλα με τον αριθμό παραγωγής. Τέλος, το πακέτο «Honda Sensing» με τα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό.

Η συλλεκτική έκδοση του Type R θα παραχθεί σε 1.000 μονάδες, ωστόσο μόνο οι 100 θα έρθουν στην Ευρώπη.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης