Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

H ιαπωνική εταιρεία εμπλουτίζει την γκάμα των SUV με τη νέα γενιά του επταθέσιου Highlander, το οποίο για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο και στις αγορές της Ευρώπης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεγάλο SUV της Toyota θα προσφέρεται αποκλειστικά με υβριδικό σύστημα κίνησης, συνδυάζοντας τις υψηλές δυνατότητες κίνησης σε όλα τα εδάφη, με την άνεση, την ασφάλεια, τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και τις περιορισμένες εκπομπές ρύπων.

Τοποθετείται πάνω από το RAV4, έχοντας μήκος σχεδόν 5 μέτρα, πλάτος άνω του 1,9 μ. και ύψος 1,7 μ. Πατάει σε τροχούς 20 ιντσών, φέρει σύστημα τετρακίνησης All-Wheel Drive και έχει ικανότητα ρυμούλκησης 2 τόνων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για ένα στιβαρό και ανθεκτικό αυτοκίνητο με πλούσιους χώρους στο εσωτερικό. Διαθέτει τρεις σειρές καθισμάτων, φιλοξενώντας έως επτά επιβάτες, ενώ η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από τα 658 έως τα 1.909 λίτρα ανάλογα τη θέση και τη διάταξη των καθισμάτων.

Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής 12,3 ιντσών, με την Toyota να έχει προσθέσει στον εξοπλισμό όλα τα συστήματα υποβοήθησης του πακέτου (Safety Sense), όπως τα «Pre-Collision System (PCS)», «Adaptive Cruise Control (ACC)», «Road Sign Assist (RSA)», «Lane Tracing Assist (LTA)», «Lane Departure Alert (LDA)», «Automatic High Beam (AHB)» και «Road Sign Assist (RSA)».

Το υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν 2,5 λίτρων βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η απόδοσή του φθάνει τους 244 ίππους, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου σύμφωνα με τον κύκλο WLTP να είναι στα 6,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων στα 146 γρ./χλμ.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα κίνησης (Eco, Normal, Sport και Trail) μέσω του Drive Mode Select, με την Toyota να κάνει λόγο για ένα εξαιρετικά ευέλικτο, αθόρυβο και αποτελεσματικό SUV.

Η εμπορική διάθεση του νέου Highlander στη Γηραιά Ήπειρο θα ξεκινήσει στις αρχές του 2021.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης