Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η Audi προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση του τελευταίου R8 με κινητήρα εσωτερικής καύσης, δημιουργώντας μία σκληροπυρηνική έκδοση που θα περάσει τη γραμμή παραγωγής μόλις 333 φορές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος για το νέο Audi R8 V10 GT, το οποίο είναι το τελευταίο σύνολο που θα διαθέτει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 5,2λτ. αποδίδοντας 620 άλογα και 565 Nm ροπής. Η κίνηση πηγαίνει αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη δίνοντας στο όχημα τη δυνατότητα να κάνει το 0-100 σε 3.4 δευτ. το 0-200 σε 10.1 δευτ. και τελική στα 320χλμ./ώρα.

Η συγκεκριμένη έκδοση είναι κατά 20 κιλά ελαφρύτερη από το R8 V10 RWD, ζυγίζοντας μόλις 1.570 κιλά εξαιτίας των ειδικών ζαντών 20 ιντσών με ελαστικά Michelin Sport Cup 2.

Για να το ξεχωρίσει οπτικά από τις άλλες εκδόσεις R8, η Audi έχει μαυρίσει τους τέσσερις δακτυλίους και το σήμα “R8 GT” στο πίσω μέρος. Ένα νέο αεροδυναμικό κιτ αμαξώματος αναπτυγμένο στην αεροδυναμική σήραγγα και κατασκευασμένο από ανθρακονήματα γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στο μοντέλο που κυκλοφορεί στο δρόμο και στις διάφορες αγωνιστικές εκδόσεις του αδερφού της Lamborghini Huracan. Το R8 GTείναι βαμμένο σε ματ γκρι Suzuka ενώ εναλλακτικά, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταλλικά χρώματα Daytona Grey ή Tango Red.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μαύρο εσωτερικό με κόκκινες πινελιές θυμίζει επίσης το R8 GT του 2010, ενώ μια μεμονωμένη αριθμημένη πινακίδα κάτω από το μοχλό ταχυτήτων αντικατοπτρίζει την περιορισμένη διαθεσιμότητα του αυτοκινήτου. Πράγματι, μόνο 333 θα κατασκευαστούν ποτέ, όπως και η ειδική έκδοση προηγούμενης γενιάς. Η Audi πούλησε το πρώτο R8 GT και ως Spyder, αλλά το νέο διατίθεται αποκλειστικά ως κουπέ.

Φτάνοντας στους αντιπροσώπους το 2023, το Audi R8 GT RWD ξεκινά από 225.000 € στη Γερμανία.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης