Η εξαγορά της γερμανικής φίρμας από τον γαλλικό όμιλο ολοκληρώθηκε επίσημα πριν από λίγες μέρες, με τη νέα διοικητική ομάδα να σχεδιάζει ήδη την επόμενη μέρα.

Μέχρι το τέλος του έτους θα έχει ανακοινωθεί το πρόγραμμα ανάπτυξης της Opel και οι αλλαγές εκ βάθρων που αναμένεται να γίνουν. Στόχος, δεν είναι άλλος από τη δημιουργία μιας θετικής λειτουργικής ταμειακής ροής και την αύξηση των πωλήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο νέο στρατηγικό πλάνο δεν περιλαμβάνεται, όπως όλα δείχνουν, το SUV που είχε εξαγγείλει στο παρελθόν η Opel. Το PSA Group ακύρωσε την εξέλιξη του μοντέλου, το οποίο θα αποτελούσε τη ναυαρχίδα της μάρκας και είχε προαναγγελθεί από τον πρώην CEO της γερμανικής μάρκας, Karl-Thomas Neumann.

Σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, το Omega X ή Monza θα έκανε την εμφάνισή του στις αγορές το αργότερο σε δύο χρόνια. Ανήκε στα μεγάλα SUV, βασιζόταν στο πάτωμα του Insignia Grand Sport και η κατασκευή του θα γινόταν στη Γερμανία.

Το PSA Group, ωστόσο, θεωρεί ότι ένα αυτοκίνητο σαν αυτό δεν θα είχε εμπορική απήχηση αυτήν την εποχή, ούτε θα συνέφερε οικονομικά τον όμιλο. Οπότε, το μεγάλο αφεντικό Carlos Tavares και οι συνεργάτες του αποφάσισαν να διακόψουν το project, με τη συγκατάθεση του νέου CEO της Opel, Michael Lohscheller.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης