Του Λουκά Παπαλάμπρου

Το καλοκαίρι του 2017, η Volvo ξεκίνησε μία συνεργασία με τη μεγαλύτερη εταιρεία διαδικτυακών υπηρεσιών του κόσμου, στην προσπάθεια να αναπτύξει το πιο προηγμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας για τα μοντέλα της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα αναπτύσσεται από κοινού με την Google και βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης. Βασίζεται σε λειτουργικό Android και θα προσφέρει συνδεσιμότητα και πρόσβαση σε πλήρη σειρά εφαρμογών και υπηρεσιών. Επίσης, θα εμπλουτίσει την εμπειρία του χρήστη, δίνοντας περισσότερες επιλογές προσωποποίησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως έγινε γνωστό, το μοντέλο στο οποίο θα τοποθετηθεί πρώτο το καινούργιο σύστημα πολυμέσων με λειτουργικό Android θα είναι το Polestar 2. Το αυτοκίνητο αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά το 2019. Θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της αυτόνομης πλέον μάρκας και θα κοστίζει από 35.000 έως 58.000 ευρώ.

Υιοθετεί στοιχεία από το πρωτότυπο 40.2, φυσικά είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο και αποδίδει περίπου 400 ίππους. Οι επιδόσεις θα είναι εντυπωσιακές, ωστόσο αυτό που κάνει τη διαφορά είναι η αυτονομία, πλησιάζοντας τα 600 χιλιόμετρα με μία πλήρη φόρτιση.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης