Το πρώτο Range Rover με ήπιο υβριδικό σύστημα

Το πρώτο Range Rover με ήπιο υβριδικό σύστημα

Μία νέα έκδοση του Range Rover Sport που εφοδιάζεται με τον καινούργιο εξακύλινδρο κινητήρα της σειράς Ingenium και ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, παρουσίασε η Land Rover.

Το Range Rover Sport HST τροφοδοτείται από ένα μοτέρ χωρητικότητας 3.0 λίτρων με ηλεκτρικό κομπρέσορα και twin-scroll turbo απόδοσης 400 ίππων και 550 Nm ροπής. Σε σχέση με αυτόν που αντικαθιστά, εκπέμπει κατά 12% λιγότερες εκπομπές ρύπων και εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου 9,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 6,2 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 225 χλμ./ώρα. Το 48βολτο σύστημα τροφοδοτεί τον ηλεκτρικό κομπρέσορα μειώνοντας την υστέρηση του turbo lag και παρέχει επιπλέον ροπή αν χρειαστεί.

Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου είναι πλήρης, περιλαμβάνοντας όλα τα συστήματα υποβοήθησης, όπως το ενεργό cruiser control, το αυτόματο φρενάρισμα και το Terrain Response 2 για κίνηση σε όλα τα τερέν.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν τα σπορ ηλεκτρικά καθίσματα, οι δερμάτινες επενδύσεις σε κόκκινο και μαύρο, τα carbon διακοσμητικά και οι ψηφιακές οθόνες. Το Range Rover Sport HST είναι ήδη διαθέσιμο προς παραγγελία στην Αγγλία, με τις τιμές να ξεκινούν από 81.250 λίρες.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος


Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2019, 17:17