Τη στρατηγική που θα ακολουθήσει στο πλαίσιο της διαφάνειας, της αξιοπιστίας και της απόδοσης σε όλα τα μοντέλα της, ανέλυσε η γερμανική εταιρεία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ξεκινώντας με το νέο Astra από τον Ιούνιο, η Opel θα δημοσιεύει σε αποκλειστικό, ξεχωριστό ιστότοπό της, όλα τα αποτελέσματα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων από διαφορετικά οδηγικά στιλ όπως έχουν καταγραφεί στις δοκιμές. Τον Αύγουστο, η εταιρεία θα εφαρμόσει μία πρωτοβουλία για μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου NOx μέσω επιλεκτικής αναγωγής καυσαερίων SCR (Selective Catalytic Reduction) σε νέα οχήματα diesel.

Πρόκειται για ένα ενδιάμεσο βήμα με σκοπό τη συμμόρφωση με τη λεγόμενη RDE νομοθεσία (Real Driving Emissions) που θα τεθεί σε ισχύ από το Σεπτέμβριο του 2017. Η Opel προτίθεται να προσφέρει στις ρυθμιστικές αρχές στρατηγικές χαρτογράφησης κινητήρα που θα μπορούν να λειτουργήσουν σαν βάση διαλόγου υπέρ της πρόληψης. Μάλιστα, ο CEO του group, Dr. Karl-Thomas Neumann, ζήτησε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, τα κράτη μέλη και τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες να επιταχυνθεί η ευθυγράμμιση στον καθορισμό δοκιμών και την ανάλυση των σχετικών μετρήσεων υπό πραγματικές συνθήκες, ώστε να σταματήσει η υπάρχουσα αβεβαιότητα που προκαλείται από αποτελέσματα δοκιμών τα οποία είναι ελαχίστως συγκρίσιμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, η Opel αναλαμβάνει δράση και σε ό,τι αφορά τις εκπομπές NOx για να βελτιώσει τους πετρελαιοκινητήρες Euro 6, εν όψει των μελλοντικών προδιαγραφών του RDE. Η  ανανεωμένη εκδοχή θα αρχίσει να εφαρμόζεται σε νέα οχήματα από τον Αύγουστο. Παράλληλα, στο πλαίσιο των ενεργειών περιλαμβάνεται μία εθελοντική δοκιμή με τη συμμετοχή πελατών της μάρκας σε 57.000 οχήματα Euro 6 που κυκλοφορούν ήδη στους ευρωπαϊκούς δρόμους (Zafira Tourer, Insignia και Cascada).

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης