Η βρετανική φίρμα τήρησε την υπόσχεσή της και παρουσίασε επίσημα το νέο premium station μοντέλο της γκάμας της, το οποίο αναμένεται στις αγορές τους επόμενους μήνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η XF Sportbrake βασίζεται στη sedan εκδοχή, πατά στην ίδια πλατφόρμα και διακρίνεται για τη σπορτίφ αισθητική παρά τον οικογενειακό τύπο του αμαξώματος. Η Jaguar χαρακτηρίζει το αυτοκίνητο ως το καλύτερο της κατηγορίας και το πιο απολαυστικό στον δρόμο.

Διακρίνεται για τις κομψές γραμμές, την αεροδυναμική απόδοση, τα full LED φωτιστικά σώματα, την πανοραμική γυάλινη οροφή και τις προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας. Η πίσω πόρτα ανοίγει απλώς με ένα πέρασμα του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα και ο κοτσαδόρος εκτείνεται με το πάτημα ενός κουμπιού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι επιφάνειες του εσωτερικού καλύπτονται από επενδύσεις δέρματος και υφασμάτων ανώτερης ποιότητας, στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η οθόνη αφής 10 ιντσών του συστήματος πολυμέσων InControl Touch Pro, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του όλες τις εφαρμογές συνδεσιμότητας και υποβοήθησης. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 565 λίτρων, που με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων εκτοξεύεται στα 1.700 λτ.

Η γκάμα των κινητήρων προέρχεται από την τετράθυρη XF, περιλαμβάνοντας τα γνωστά σύνολα βενζίνης και πετρελαίου 2.0 λίτρων της σειράς Ingenium απόδοσης από 163 έως 250 ίππους και τον V6 3.0 των 300 ίππων. Όλα τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, με την κίνηση να μεταφέρεται στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς.

Η κατανομή βάρους είναι 50/50 και παρά τις διαφορετικές ρυθμίσεις στην ανάρτηση το όχημα διατηρεί σπορ χαρακτηριστικά στον δρόμο. Από τον εξοπλισμό δεν λείπουν τα προηγμένα συστήματα της Jaguar Land Rover, μεταξύ των οποίων είναι το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, το σύστημα Adaptive Dynamics που ρυθμίζει αυτόματα την απόσβεση των αμορτισέρ και πολλά ακόμη.


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης