Την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου, εκατομμύρια τηλεθεατές θα απολαύσουν ένα ανεπανάληπτο θέαμα μέσω της πλατφόρμας του Amazon prime.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Clarkson, Hammond και May σε συνεργασία με την πολυμελή ομάδα παραγωγής του δικτύου, ετοιμάζουν ένα μοναδικό σόου, το οποίο δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα άλλο στον κόσμο. Η νέα εκπομπή «The Grand Tour» έχει ήδη στοιχίσει εκατομμύρια στο Amazon, με τον προϋπολογισμό να αγγίζει εξωπραγματικά νούμερα.

Σύμφωνα με βρετανικά δημοσιεύματα, για την παραγωγή και το γύρισμα μόνο της πρώτης σκηνής του εναρκτήριου επεισοδίου δαπανήθηκε το απίστευτο ποσό των 2,5 εκατομμυρίων λιρών. Πρόκειται για το πιο ακριβό «άνοιγμα» στην ιστορία της τηλεόρασης, με τη συμμετοχή 150 αυτοκινήτων, 2.000 κομπάρσων, ακροβατών, ξυλοπόδαρων και έξι αεροσκαφών!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αμερικανικό συνδρομητικό δίκτυο χαρακτήρισε τη σκηνή επική (γυρίστηκε στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νοτίου Αφρικής) κάνοντας λόγο για «κάτι το οποίο δεν έχει φανταστεί κανείς».

Θυμίζουμε πως, το συμβόλαιο που υπέγραψαν οι Clarkson, Hammond, May και ο υπεύθυνος παραγωγής Andy Wilman, έχει διάρκεια τριών ετών και η εκπομπή θα μεταδίδεται διαδικτυακά μέσω της online υπηρεσίας Amazon Prime. Ο Jeremy Clarkson θα λάβει ετησίως 10 εκατ. λίρες, με τους James May και Richard Hammond να παίρνουν από 7,2 εκατ. λίρες.

Το μπάτζετ του «The Grand Tour» ξεπερνά τα 200 εκατομμύρια το χρόνο, με το κάθε επεισόδιο να κοστίζει κατά μέσο όρο 4,5 εκατ. λίρες. Συνολικά θα γυριστούν 36 επεισόδια, 12 για κάθε σεζόν, διάρκειας 60 λεπτών το καθένα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης