Τον ερχόμενο μήνα, στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Opel θα αποκαλύψει τις μελλοντικές προθέσεις ως προς τη σχεδιαστική φιλοσοφία που θα έχουν τα αυτοκίνητα της, μέσω του πρωτότυπου Monza Concept.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας ως μότο «Η Γλυπτική Τέχνη Συναντά τη Γερμανική Ακρίβεια» η Opel επιχειρεί μια στροφή στο σχεδιασμό των μοντέλων της, με τις γραμμές του αμαξώματος να παραπέμπουν σε ευκίνητο αθλητή.

Όπως ανέφερε και ο CEO της εταιρείας, Dr. Karl-Thomas Neumann, το πρωτότυπο Monza είναι το όραμα της Opel για το μέλλον σε γνήσια μορφή. Να σημειώσουμε εδώ, ότι η γερμανική φίρμα ήταν η πρώτη στην Ευρώπη που κατασκεύασε μία σχεδιαστική μελέτη την οποία είχε παρουσιάσει στην ίδια έκθεση, το 1965.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης