Αρκετούς μήνες μετά την έναρξη της εμπορικής διάθεσης στις ΗΠΑ, έφτασε η ώρα του λανσαρίσματος του εντυπωσιακού supercar της Honda και στην Ευρώπη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι πρώτες παραδόσεις του νέου NSX στους τυχερούς πελάτες θα ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο, με την τιμή του να κυμαίνεται στα 180.000 ευρώ, περίπου. Αντίστοιχα, στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, το κόστος αγοράς ξεκινά από 156.000 δολάρια. Όσοι επιθυμούν να το εξατομικεύσουν και να προσθέσουν όλα τα έξτρα, όπως το πακέτο carbon sport και τα κεραμικά φρένα, τότε πρέπει να βάλουν πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη, αφού η τιμή ανεβαίνει κατά 50.000 ευρώ επιπλέον.   

Με το ντεμπούτο να πλησιάζει, η Honda έδωσε στη δημοσιότητα ένα video από την πίστα του Estoril και φωτογραφίες που αποτυπώνουν με τον καλύτερο τρόπο τον δυναμισμό του υπερ-αυτοκινήτου. Θυμίζουμε πως το NSX τροφοδοτείται από υβριδικό σύστημα, αποδίδοντας συνολικά 580 ίππους και 645 Nm ροπής. Ο V6 3.5 twin turbo βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται μπροστά από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 9 σχέσεων και ακόμη δύο ηλεκτρικά μοτέρ στον εμπρός άξονα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξοπλίζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, με την κίνηση να περνά και στους τέσσερις τροχούς. Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε περίπου 3 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 307 χλμ./ώρα. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, το σασί από μείγμα αλουμινίου, ατσάλι υψηλής αντοχής και carbon, η ανάρτηση επίσης από αλουμίνιο, ενώ φέρει ενεργή αεροδυναμική.

Το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου δεν ξεπερνάει τα 1.725 κιλά, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό υπάρχει οροφή, καπάκι κινητήρα και πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα. Τα φρένα είναι carbon-κεραμικά, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας (Quiet, Sport, Sport+ και Track), μεταβάλλοντας τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, των ηλεκτρικών μοτέρ, του πλαισίου και του ήχου των εξατμίσεων, ενώ υπάρχει και λειτουργία launch control για καλύτερη επιτάχυνση από στάση.

Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με επίκεντρο τον οδηγό, συνδυάζοντας τις hi-tech λειτουργίες με την εργονομία και την πρακτικότητα. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και αποτελείται από LCD οθόνη 8 ιντσών, ενώ στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια οθόνη αφής 7 ιντσών που ενσωματώνει το σύστημα πολυμέσων. Όλες οι επιφάνειες είναι καλυμμένες από δέρμα και alcantara, με το σύστημα κλιματισμού να περιλαμβάνει λειτουργία ελέγχου υγρασίας και φιλτράρισμα αέρα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης