Μπορεί κάθε νέο μοντέλο που ανακοινώνεται το τελευταίο χρόνο να διαθέτει έστω και μία ελαφρά ηλεκτρική υποβοήθηση, το MX-5 όμως πάει «κόντρα στο ρεύμα» στην… κυριολεξία.

Οι Ιάπωνες δείχνουν να αντιστέκονται σθεναρά στην ηλεκτρική φρενίτιδα της εποχής και ανακοινώνουν έναν ακόμα άσο, καθαρά βενζινοκίνητο. Τα διεθνή μέσα αναφέρουν πως η νέα γενιά του θρυλικού Mazda MX-5 θα επιμένει… βενζινοκίνητα, αυξάνοντας παράλληλα την ιπποδύναμη του στους 200 ίππους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αποχαιρετά τον 1.5λτ. κινητήρα και στηρίζει τον 2λιτρο
Κατά πάσα πιθανότητα το γνωστό σύνολο με τον 1.500άρη κινητήρα απόδοσης 132 ίππων θα αποτελέσει παρελθόν από την γκάμα του μοντέλου, και όλα δείχνουν πως θα βελτιώσουν τον SkyActiv-X ο οποίος θα δει την ιπποδύναμη του να αυξάνεται από 184 στους 200, με την ροπή να ακολουθεί αντιστοίχως. 

Το στοίχημα να διατηρηθεί το χαμηλό βάρος
Τα ήδη εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της τωρινής γενιάς του 2λιτρου MX-5 (0-100 σε 6.5 δευτ.), οφείλονται σε μεγάλo βαθμό και στο χαμηλό – σωστά κατανεμημένο του βάρος που δεν ξεπερνά τα 1.100 κιλά. Ένα νούμερο που οι μηχανικού φαίνεται πως θέλουν να κρατήσουν πάση θυσία, ώστε ο πιο δυνατός κινητήρας, να αποφέρει και καλύτερα νούμερα επιδόσεων. Αυτό κάνει ξεκάθαρο πως ένα νέο πάτωμα είναι μονόδρομος καθώς ο τωρινός SkyActiv-X δεν είναι συμβατός με το υπάρχων.

Θα είναι πιο sport από ποτέ
Η νέα γενιά που δεν θα έρθει πριν από το 2024, έχει στόχο να διατηρήσει και να ενισχύσει το γνωστό sport DNA  του μοντέλου που το έχει καθιερώσει ως το πιο επιτυχημένο roadster. Φυσικά η σχεδιαστική σιλουέτα του οφείλει να ακολουθήσει τη νέα λογική της εταιρίας που συναντάμε στα νεότερα μοντέλα όπως το MX-30. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η  Toyota δείχνει την δύναμη της και ακόμα περισσότερο την ικανότητα της να δημιουργεί κινητήρες ατμοσφαιρικούς, ικανών επιδόσεων που πετυχαίνουν παράλληλα χαμηλούς ρύπους. 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης