Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μετά τις VW, Skoda, Volvo, Renault, Dacia και Peugeot, ήρθε η ώρα και για τη Citroen να αλλάξει το logo της, παρουσιάζοντας τις προθέσεις της για προσβάσιμη σε όλους ηλεκτρική κινητικότητα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο λογότυπο, ουσιαστικά αντλεί έμπνευση από το πρώτο στην ιστορία της Citroen, που σχεδίασε ο ιδρυτής της το 1919, Andre Citroen και αντιπροσωπεύει την 10η συνολικά εξέλιξη της εταιρικής ταυτότητας στα 103 χρόνια ζωής της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το αναθεωρημένο λογότυπο σε πολλαπλές και λίγο διαφορετικές εκδόσεις θα εφαρμοστεί σε αυτοκίνητα παραγωγής και πρωτότυπα από τα μέσα του επόμενου έτους, με την Citroen να δηλώνει πως η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της, θα οδηγεί το μάτι στο νέο σήμα και τα αυτοκίνητα της θα έχουν έντονη υπογραφή.

Σχεδιασμένο από την ομάδα της Citroen και με τη βοήθεια του Stellantis Design Studio, «χάνει» το χρωμιωμένο φινίρισμα, γίνεται πιο απλό, ενώ θα υιοθετηθεί παντού, από τα νέα μοντέλα μέχρι κάθε κτίριο της εταιρίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μιλώντας για το τροποποιημένο σήμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Citroën, Vincent Cobée, το περιέγραψε ως ένα “κομψό σύμβολο προόδου” στον δρόμο προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον. Ως μέρος του σχεδίου Dare Forward 2030 της μητρικής εταιρείας που παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος, όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα του ομίλου Stellantis θα είναι ηλεκτρικά μέχρι το τέλος της δεκαετίας, συμπεριλαμβανομένης της Citroën.

Εν τω μεταξύ, το νέο μυστηριώδες concept που «φοράει» το αναθεωρημένο σήμα έχει προγραμματιστεί να κάνει το ντεμπούτο του πριν από το τέλος αυτού του μήνα, που σημαίνει ότι θα το δούμε το αργότερο την Παρασκευή.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης