Του Λουκά Παπαλάμπρου

Ριζικά αναβαθμισμένο, με εντυπωσιακές τεχνολογίες, εκπληκτικές οθόνες και για πρώτη φορά ως plug-in υβριδικό, το πολυτελές compact SUV έρχεται για να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα γενιά του NX ακολουθεί αισθητικά τη γνωστή επιτυχημένη φιλοσοφία, προβάλλοντας ωστόσο έναν πιο έντονο δυναμισμό και μια φρεσκάδα. Το αυτοκίνητο βασίζεται στην πλατφόρμα Global Architecture K-Platform, έχοντας ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο NX, καλύτερους χώρους στο εσωτερικό και βελτιωμένη στεπτική ακαμψία.

Πατάει σε ζάντες έως 20 ιντσών, διαθέτει άριστη αεροδυναμική και, όπως υποστηρίζει η ιαπωνική εταιρεία, είναι εξαιρετικά σταθερό στον δρόμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην καμπίνα την παράσταση κλέβει η τεράστια οθόνη 14 ιντσών στην κεντρική οθόνη που θυμίζει laptop – οι απλές εκδόσεις φέρουν οθόνη 9,8΄΄. Φυσικά ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων. Το σύστημα πολυμέσων είναι εκπληκτικά γρήγορο, οι λειτουργίες και οι εφαρμογές ελέγχονται με ακρίβεια μέσω της αφής ή με φωνητικές εντολές.

Οι άνθρωποι της Lexus έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στη διεπαφή του χρήστη με το αυτοκίνητο και στη συνδεσιμότητα, παρέχοντας μια υψηλού επιπέδου εμπειρία στις καθημερινές μετακινήσεις. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει κάθε τεχνολογία άνεσης και ασφάλειας, από εσωτερικό φωτισμό 14 θεμάτων και 64 χρωμάτων έως την ψηφιακή βοηθό που ακούει στο «Hey Lexus» και το πακέτο υποβοήθησης «Lexus Safety System +».

 

Υβριδικό, plug-in hybrid και βενζίνη

Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα, το NV είναι το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας που εφοδιάζεται με plug-in hybrid σύνολο. Αφορά την έκδοση NX 450h+ και συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία χωρητικότητας 18,1 kWh. Αποδίδει 306 ίππους, επιταχύνει στα 0-100 σε 6 δευτερόλεπτα και μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική αυτονομία αγγίζει τα 63 χιλιόμετρα και η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 3 λίτρα ανά 100 χλμ.

Η NX 350h είναι κλασική υβριδική με 242 ίππους, ενώ υπάρχουν και οι απλές εκδόσεις NX 250 και NX 350, με κινητήρα 2,5 βενζίνης ατμοσφαιρικό και 2,4 turbo αντίστοιχα, αποδίδοντας 199 και 279 ίππους.

Όσο για την εμπορική πορεία του premium ιαπωνικού μοντέλου, στην Ευρώπη προγραμματίζεται να ξεκινήσει στα τέλη του έτους.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το ηλεκτρικό SUV της Lexus με τους 540 ίππους

Μικρές αναβαθμίσεις για το νέο Lexus ES

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης