Μηχανικοί και σχεδιαστές της Peugeot και της Peugeot Sport συνεργάστηκαν σε μια απόλυτη σχεδιαστική περιπέτεια που κατέληξε σε μια τεχνική επανάσταση με την μορφή  του νέου 9χ8 Hybrid Hypercar.

Η ομάδα σχεδίασης εμπλούτισε το νέας γενιάς αγωνιστικό όχημα με όλους τους σύγχρονους αισθητικούς κώδικες που συνδέονται με τη μάρκα: στάση αιλουροειδούς, ρευστές γραμμές που ενισχύονται από στοιχεία σπορ χαρακτήρα, κομψές και δομημένες πλευρές και, φυσικά τη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή του λιονταριού με τις τρεις νυχιές. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εμπλοκή της PEUGEOT στον μηχανοκίνητο αθλητισμό οφείλεται πρωτίστως στο γεγονός ότι οι αγώνες είναι ένα εργαστήριο ιδεών και ένας εξαιρετικός επιταχυντής καινοτομίας

Ως απόλυτος πρεσβευτής της PEUGEOT Design αλλά και έμπνευση για μελλοντικές εξελίξεις, το Hybrid Hypercar 9X8 ανήκει στην τάση που έχει οριστεί για τα αυτοκίνητα της γκάμας, συμπεριλαμβανομένου του ολοκαίνουργιου PEUGEOT 308. «Η τεχνολογία του PEUGEOT 9×8 είναι εξ ολοκλήρου μια δημιουργία της PEUGEOT Sport και αυτό έπρεπε να το δείξουμε στη σχεδίασή μας. Χωρίς κανένα συμβιβασμό στις επιδόσεις, θέλαμε να του δώσουμε μια μοναδική συμπεριφορά, αλλά και να διατηρήσουμε την ιδέα ενός βελτιωμένου αμαξώματος, που έρχεται σε αντίθεση με τα πολύ γεωμετρικά αυτοκίνητα αντοχής της προηγούμενης γενιάς», εξηγεί ο Matthias Hossann, Διευθυντής Σχεδίασης της PEUGEOT.

Επιπλέον, ολόκληρο το cockpit του PEUGEOT 9×8 σχεδιάστηκε για να παρέχει τον υψηλότερο βαθμό εργονομίας και διαισθητικότητας για τους οδηγούς ενώ η καμπίνα του 9×8  βασίζεται στο χαρακτηριστικό i-Cockpit της μάρκας. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Το PEUGEOT 9×8 είναι μια ριζική ρήξη με τις προηγούμενες γενιές αγωνιστικών αυτοκινήτων, ανοίγει μια νέα εποχή, είναι ένα πραγματικό ορόσημο στον μηχανοκίνητο αθλητισμό», είναι τα σχόλια παρατηρητών και ειδικών.

Το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό αυτού του αγωνιστικού είναι η απουσία πίσω φτερού, που του προσδίδει τη μοναδική του μορφολογία.

Το πίσω φτερό εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε αγώνες αντοχής στο Le Mans το 1967 και έκτοτε έγινε το διαρκές πρότυπο. Από το 1971, κανένα αυτοκίνητο δεν έχει κερδίσει χωρίς πίσω φτερό κάτι που αποδεικνύει την τόλμη των μηχανικών της PEUGEOT.

«Είχα βάλει τη λέξη ICONIC (εμβληματικό) στο μυαλό όλων, γιατί ήθελα ένα αυτοκίνητο που να είναι και άμεσα αναγνωρίσιμο και να σηματοδοτεί μια σημαντική ανακάλυψη, μια θεμελιώδη αλλαγή γενιάς», δηλώνει επίσης ο Matthias Hossann.

Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής. «Οι αγώνες αντοχής βασίζονται σε κανόνες που μας επιτρέπουν να αποδείξουμε την τεχνογνωσία της PEUGEOT στην ηλεκτροκίνηση», εξηγεί ο Olivier Jansonnie, Τεχνικός Διευθυντής του έργου. 

Για την τετρακίνητη υβριδική κίνησή του, το PEUGEOT 9X8 συνδυάζει έναν V6 2,6 λίτρων διπλού υπερτροφοδότη 680 ίππων (500kW) κινητήρα εσωτερικής καύσης στο πίσω μέρος, με έναν ηλεκτροκινητήρα/γεννήτρια 270 ίππων ( 200 kW) μπροστά. «Θέλαμε να σηματοδοτήσουμε αυτήν την τεχνολογική και πολιτιστική αλλαγή με μια νέα χρωματική υπογραφή, την οποία ονομάσαμε Κρυπτονίτη, «Kryptonite» προσθέτει ο Matthias Hossann.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης