Το μεγαλύτερο και πιο ιδιαίτερα αισθητικά μοντέλο της MINI, απέκτησε σύστημα τετρακίνησης, κάνοντας τις μετακινήσεις στο χώμα, το χιόνι και τη λάσπη πιο άνετες και ασφαλείς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα ALL4 με ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή, λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας DSC, κατανέμοντας τη ροπή στους εμπρός τροχούς σε κανονικές συνθήκες. Αν διαγνωστεί απώλεια πρόσφυσης, εμπλέκονται άμεσα οι πίσω τροχοί, αλλάζοντας το ποσοστό ανάλογα τις συνθήκες.

Αρχικά, το σύστημα τετρακίνησης θα είναι διαθέσιμο μόνο στις κορυφαίες εκδόσεις Cooper S Clubman απόδοσης 192 ίππων και Cooper SD απόδοσης 190 ίππων. Σε σχέση με τις προσθιοκίνητες εκδόσεις, τα 0-100 έρχονται ελαφρώς ταχύτερα, με τη μέση κατανάλωση καυσίμου να είναι στα 6,9 και 4,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Να σημειώσουμε εδώ, πως η έκδοση SD συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο Steptronic οκτώ σχέσεων, ενώ στην βενζινοκίνητη S υπάρχει και το μηχανικό έξι σχέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αισθητικά δεν υπάρχει καμία αλλαγή, εκτός από τα απαραίτητα διακοσμητικά ALL4, με το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος να παραμένει στα 141 χλστ. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η MINI, το τετρακίνητο Clubman δεν βελτιώνει μόνο την πρόσφυση, αλλά προσφέρει καλύτερο κράτημα στις στροφές.

Η νέα έκδοση αναμένεται στην αγορά την άνοιξη, περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με τις 19άρες ζάντες, τη σπορ ανάρτηση και τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Dynamic Damper Control, να είναι στα έξτρα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης