Σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση στο Ντιτρόιτ, η αμερικανική εταιρεία παρουσίασε με κάθε επισημότητα τη νέα γενιά της Camaro, ένα από τα πιο εντυπωσιακά και δημοφιλή sportcar στις ΗΠΑ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αυτοκίνητο ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του προκατόχου του, έχοντας όμως πιο δυναμική και σύγχρονη εικόνα. Όπως ανέφεραν τα στελέχη της GM, η επιλογή αυτή ήταν συνειδητή, καθώς οι πελάτες ήθελαν να διατηρηθεί το εμβληματικό design. Όπως κάθε Camaro, έτσι και αυτή, διακρίνεται για τις μυώδεις καμπύλες και την άκρως επιθετική μάσκα.

Από πλευράς διαστάσεων, είναι μικρότερη από όλες τις προηγούμενες γενιές και παράλληλα πιο ελαφριά, κάτι που έχει ωφελήσει σημαντικά την οδική συμπεριφορά. Βασίζεται στην πλατφόρμα Alpha, έχοντας κατά 28% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία, με το αμάξωμα να είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό από αλουμίνιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εσωτερικό είναι ριζικά αλλαγμένο, με τον οδηγό να έχει μπροστά του δύο αναλογικά όργανα και μια μεγάλη οθόνη 8 ιντσών, στην οποία προβάλλονται όλες οι πληροφορίες για το αυτοκίνητο. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μια ακόμα οθόνη, επίσης 8 ιντσών, με τον κρυφό φωτισμό να περιλαμβάνει 24 διαφορετικές αποχρώσεις! Το κλασικό χειρόφρενο έχει αντικατασταθεί με ηλεκτρικό, με τις δερμάτινες επενδύσεις να κυριαρχούν στην καμπίνα.   

Η βασική έκδοση τροφοδοτείται από τον δίλιτρο turbo κινητήρα των 280 ίππων, με τα 0-100 να έρχονται σε περίπου 6 δευτερόλεπτα. Ακολουθεί ο ατμοσφαιρικός V6 3.6 λίτρων, απόδοσης 340 ίππων και 390 Nm ροπής, με σύστημα απενεργοποίησης δύο κυλίνδρων, ενώ στην κορυφή της γκάμας είναι η SS με τον V8 6.2 λτ., των 455 ίππων και 617 Nm ροπής.

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή προαιρετικά με το αυτόματο οκτώ σχέσεων. Η SS διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Magnetic Ride Control και φρένα της Brembo. Επίσης, σε όλες τις εκδόσεις υπάρχει στάνταρ μηχανικός ενισχυτής ήχου και τρεις ρυθμίσεις κίνησης (Snow/Ice, Tour και Sport). Η SS περιλαμβάνει μια ακόμα (Track) με αγωνιστικά χαρακτηριστικά.

Οι πωλήσεις της Camaro θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο, με την κατασκευή να γίνεται στο εργοστάσιο της GM, στο Lansing του Michigan.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης