Μετά το λανσάρισμα του νέου C4 Cactus στην ευρωπαϊκή αγορά, η γαλλική εταιρεία παρουσίασε την υβριδική έκδοση του μοντέλου που καταναλώνει λιγότερα από 2 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρωτότυπο AIRFLOW 2L ζυγίζει μόλις 865 κιλά, δηλαδή 100 κιλά λιγότερο από το Cactus παραγωγής, χάρη στη χρήση ελαφριών υλικών στην κατασκευή του. Επίσης, διαθέτει καλύτερη αεροδυναμική με ενεργά πτερύγια στον εμπρός προφυλακτήρα και ελαστικά χαμηλής αντίστασης.

Τροφοδοτείται από το υβριδικό σύστημα τεχνολογίας «Hybrid Air», συνδυάζοντας ένα τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 82 ίππων και ένα μοτέρ που λειτουργεί με συμπιεσμένο αέρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο συνδυασμός των παραπάνω εφαρμογών, έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 30%, με τη μέση να περιορίζεται στα 2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Την ίδια στιγμή, τα 0-100 έρχονται σε 9,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 190 χλμ./ώρα.

Το μοντέλο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του αιτήματος της γαλλικής κυβέρνησης προς τις τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες, για την παραγωγή αυτοκινήτων με κατανάλωση κάτω από 2 λτ./χλμ. μέχρι το 2020 και είναι το τρίτο μετά τα Renault Eolab και Peugeot 208 Hybrid Air.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης