Του Λουκά Παπαλάμπρου

Πρόσφατα, ο υπουργός Οικονομίας της Γερμανίας Peter Altmaie ζήτησε από τους ηγέτες των αυτοκινητοβιομηχανιών της χώρας να φτιάξουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα που να είναι τόσο ελκυστικά και εμπνευσμένα όσο τα Tesla.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι Dieter Zetsche (Daimler), Herbert Diess (VW Group) και Herald Kruger (BMW Group) απέφυγαν να σχολιάσουν, ωστόσο λίγες μέρες αργότερα η Audi έδωσε την απάντησή της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το E-Tron GT Concept είναι με διαφορά το κορυφαίο αισθητικά αυτοκίνητο που έχουμε δει από τους Γερμανούς στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Τοποθετείται απέναντι από το Tesla Model S P100D και αναμένεται να λανσαριστεί στην αγορά το 2020, διατηρώντας τη φιλοσοφία του πρωτότυπου.

Βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την Porsche Taycan και ανήκει στα τετράθυρα coupe. Τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 590 ίππων, που λαμβάνουν ενέργεια από μπαταρία χωρητικότητας 90 kWh. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, με την αυτονομία σύμφωνα με το αυστηρότερο πρότυπο WLTP να ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες.

Χάρη στο σύστημα φόρτισης των 800 V, η μπαταρία μπορεί να γεμίσει σε ποσοστό 80% σε μόλις 20 λεπτά, εξασφαλίζοντας αυτονομία 320 χλμ. Επίσης, η αυτονομία αυξάνεται κατά 30% μέσω του συστήματος ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει το E-Tron GT. Όσο για τις επιδόσεις, είναι αντίστοιχες ενός supercar, με τα 0-100 να έρχονται σε 3,5 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε 12΄΄ και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 240 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά, το μήκος του αμαξώματος αγγίζει τα 4,96 μέτρα, το πλάτος το 1,96μ. και το ύψος το 1,38μ. Το σώμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και ατσάλι υψηλής αντοχής, ενώ η οροφή από ανθρακονήματα. Πατάει σε ζάντες 22 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 285/30 και τα φρένα αποτελούνται από carbon κεραμικούς δίσκους.

Ο εξοπλισμός του E-Tron GT περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα. Τα laser LED φώτα φροντίζουν για την άριστη ορατότητα σε όλες τις συνθήκες, η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο της κονσόλας ενσωματώνει πληθώρα λειτουργιών και εφαρμογών, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να προβάλει κάθε πληροφορία στον οδηγό.

Η διάταξη των θέσεων στην καμπίνα είναι 2+2, με τις επιφάνειες να καλύπτονται στο μεγαλύτερο ποσοστό από ανακυκλώσιμα υλικά και συνθετικό δέρμα. Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 450 λίτρων, ενώ κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος 100 λτ.

Όπως προαναφέραμε, η έκδοση παραγωγής του E-Tron GT θα είναι έτοιμη σε περίπου δύο χρόνια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης