Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τις επόμενες μέρες αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά η πιο αποδοτική και οικονομική από πλευράς καυσίμου, έκδοση του δημοφιλούς SUV της γαλλικής φίρμας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πρόκειται για το C5 plug-in hybrid, ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει τον 1.6 PureTech βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία χωρητικότητας 13,2 kWh, αποδίδοντας συνολικά 225 ίππους και 320 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου ë-EAT8, προσφέροντας εξαιρετικές επιδόσεις για τα δεδομένα της κατηγορίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το όχημα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 55 χιλιόμετρα και με ταχύτητα έως τα 135 χλμ./ώρα. Η μπαταρία φορτίζει σε περίπου 7 ώρες από απλό οικιακό δίκτυο, σε 4 ώρες μέσω φορτιστή 3,7 kW και σε 2 ώρες από wallbox 32Α.

Η κατανάλωση καυσίμου σε μικτές συνθήκες είναι μόλις 1,4 λτ. ανά 100 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP και οι εκπομπές ρύπων στα 32 γρ./χλμ. , γεγονός που του επιτρέπει να εισέρχεται σε ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας, που είναι ανοιχτές μόνο για τα οχήματα μηδενικών ρύπων – ZEV (Zero Emissions Vehicles).

Η παρουσία του βενζινοκινητήρα εγγυάται στον κάτοχο ότι δεν θα μείνει ποτέ στον δρόμο από μπαταρία, ενώ δίνει και τη δυνατότητα πραγματοποίησης μεγάλων ταξιδιών. Το C5 PHEV εφοδιάζεται με 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης, μεταξύ των οποίων και αυτό της αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι, στην επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοσή του, το C5 Aircross εξακολουθεί να είναι το καλύτερο μοντέλο της κατηγορίας από άποψη δυνατοτήτων διαμόρφωσης, αξιοποιώντας στο έπακρο τα τρία αυτόνομα, συρόμενα, ρυθμιζόμενα και αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα. Επίσης, χάρη στην έξυπνη αποθήκευση της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από τα πίσω καθίσματα, οι διαθέσιμοι χώροι δεν επηρεάστηκαν, με το πορτμπαγκάζ να κυμαίνεται από 460 έως 600 λίτρα (ανάλογα με τη θέση των καθισμάτων), κάτι που αποτελεί ρεκόρ για την κατηγορία των plug-in υβριδικών C-SUV.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης