Του Λουκά Παπαλάμπρου

Περιγράφεται ως το όχημα με την πιο περίπλοκη αεροδυναμική, το αυτοκίνητο δρόμου που πλησιάζει όσο κανένα άλλο τα αγωνιστικά. Ένα super sport car, ικανό να εκτοξεύσει την αδρεναλίνη ακόμη και πιο έμπειρου οδηγού στα ύψη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δύο μήνες έπειτα από τα επίσημα αποκαλυπτήρια, η Mercedes-AMG έδωσε στη δημοσιότητα μια σειρά νέων φωτογραφιών της ονειρικής AMG GT Black Series. Σε αυτές, πρωταγωνιστεί το αυτοκίνητο με την αποκλειστική πορτοκαλί απόχρωση «magma beam» – το συγκεκριμένο χρώμα κοστίζει επιπλέον €8.468.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δίπλα στην Black Series βρίσκεται η αγωνιστική AMG GT3. Το ενδιαφέρον όμως εστιάζεται σε αυτό το υπέροχο πορτοκαλί τετράτροχο. Οι κύριοι από το Affalterbach δημιούργησαν ένα αξιοθαύμαστο όχημα, το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης όπως διατείνονται οι ίδιοι.

Κάτω από το τεράστιο καπό με τις διπλές εισαγωγές αέρα και τα χαρακτηριστικά βράγχια στο πλάι βρίσκεται ο ισχυρότερος V8 κινητήρας στην ιστορία της AMG. Πρόκειται για μια αναβαθμισμένη εκδοχή του 4.0 biturbo απόδοσης 730 ίππων μεταξύ 6.700 και 6.900 σ.α.λ και 800 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 6.000 σ.α.λ.

Το όριο περιστροφής του είναι στις 7.200 σ.α.λ., συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων αγωνιστικών προδιαγραφών και η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς. Τα 0-100 έρχονται σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα, τα 0-200 σε λιγότερο από 9΄΄ και η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 325 χλμ./ώρα.

Με τέρμα το γκάζι, η AMG GT Black Series παραμένει «βιδωμένη» στο οδόστρωμα χάρη στα ειδικά σχεδιασμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, τον ευμεγέθη διαχύτη, τη διπλή πίσω πτέρυγα από carbon και τα ενεργά πτερύγια. Για να καταλάβετε πόσο καλά στημένο είναι το αυτοκίνητο, στα 250 χλμ./ώρα παράγει 400 κιλά κάθετης δύναμης.

Πατάει σε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R MO1A διαστάσεων 285/35 εμπρός και 335/30 πίσω με μαύρες ματ ζάντες 19 και 20 ιντσών αντίστοιχα. Από πίσω κρύβονται οι carbon κεραμικοί δίσκοι, οι οποίοι φροντίζουν για τη βέλτιστη επιβράδυνση. Φυσικά δεν λείπουν οι coliover αναρτήσεις, οι ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές και το σύστημα AMG Ride Control.

Άκρως «πολεμική» είναι η ατμόσφαιρα στο εσωτερικό, με την alcantara στο τιμόνι, τα carbon bucket καθίσματα, τον πυροσβεστήρα και το roll-cage από τιτάνιο να κλέβουν την παράσταση.

Όσον αφορά στο εξωτερικό αμάξωμα, πολλά τμήματα, όπως το καπό, τα splitter, οι προφυλακτήρες και οι ποδιές είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Όποιος επιθυμεί να αποκτήσει το ισχυρότερο και ταχύτερο αυτοκίνητο στην ιστορία της Mercedes-AMG, θα πρέπει να βάλει πολύ βαθιά το χέρι στην τσέπη. Η τιμή στη Γερμανία ξεκινά από τα 335.240 ευρώ.

Στα έξτρα βρίσκεται το «AMG Track Package» με τα αγωνιστικά καθίσματα, τις ζώνες τεσσάρων σημείων, το σύστημα πυρόσβεσης και το roll cage από τιτάνιο και τον πυροσβεστήρα. Κοστίζει επιπλέον 7.540 ευρώ, ενώ στα €4.814 έχει οριστεί η τιμή του ηχοσυστήματος της Burmester.

Εντύπωση κάνει το γεγονός ότι, στον προαιρετικό εξοπλισμό βρίσκονται οι κάμερες υποβοήθησης παρκαρίσματος ((€1.461), η τεχνολογία αυτόματου φρεναρίσματος Pre-Safe (€638), καθώς και τα συστήματα παρακολούθησης τυφλής γωνίας «Blind Spot Assist» και προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας «Lane Keeping Assist» (€904).

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης