Κατά τη διάρκεια της έκθεσης Consumer Electronics Show της Σαγκάης, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε την πρωτότυπη έκδοση του ηλεκτροκίνητου supercar, με σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αυτόνομη έκδοση βασίζεται στο γνωστό R8 e-tron και είναι το τρίτο κατά σειρά concept της Audi, που υιοθετεί την πρωτοποριακή τεχνολογία, μετά τα A7 και RS7. Αισθητικά δεν υπάρχει καμία διαφορά, με τις διαστάσεις του αμαξώματος και τα μηχανικά μέρη να παραμένουν ως έχουν.

Το συγκεκριμένο R8 εξοπλίζεται με μια σειρά συστημάτων, όπως υπερηχητικούς αισθητήρες, radar, σαρωτές τεχνολογίας laser και προηγμένης τεχνολογίες κάμερες, που σκανάρουν όλο τον δρόμο και επιτρέπουν στο όχημα να κινηθεί χωρίς τη βοήθεια του οδηγού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα τα δεδομένα, αξιοποιούνται και αξιολογούνται από μια κεντρική μονάδα ((zFAs), η οποία δίνει στον οδηγό πλήρη και αναλυτική εικόνα του περιβάλλοντος χώρου γύρω από το αυτοκίνητο. Το R8 e-tron εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 462 ίππων και 920 Nm ροπής.

Χάρη στο σύστημα συνδυασμένης φόρτισης (CCS: Combined Charging System), που επιτρέπει την άμεση χρήση συνεχούς και εναλλασόμενου ρεύματος, η επαναφόρτιση των μπαταριών γίνεται σε λιγότερο από 2 ώρες. Σε ό,τι αφορά τις τεχνικές προδιαγραφές, η αυτονομία αγγίζει τα 450 χιλιόμετρα, τα 0-100 έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 210 ή 250 χλμ./ώρα., ανάλογα με την επιλογή του προγράμματος οδήγησης.

Όσον αφορά την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης, η Audi αναφέρει πως θα περάσει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος
   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης