Τι διαφορετικό έχει το λογότυπο της Opel

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2020, 18:04
Τι διαφορετικό έχει το λογότυπο της Opel

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Η αρχή έγινε με το «Vizor» τη νέα μάσκα των αυτοκινήτων της Opel και το cockpit του εσωτερικού με την ονομασία «Pure Panel». Το πρώτο μοντέλο που υιοθέτησε τα στοιχεία αυτά είναι το Mokka.

Οι αλλαγές στη γερμανική φίρμα συνεχίζονται με το λογότυπο. Από εδώ και στο εξής, όλα τα οχήματα της μάρκας θα φέρουν το ανασχεδιασμένο σήμα με το λαμπερό κίτρινο σήμα. Τα Crossland και Mokka εγκαινιάζουν την εκλεπτυσμένη σχεδίαση του με τη νέα γραμματοσειρά, εκφράζοντας την τολμηρή εμφάνιση και αποτυπώνοντας τη δύναμη του σήματος.

Η νέα σχεδίαση της Opel επικεντρώνεται στα βασικά και απαραίτητα, απαλλαγμένη από κάθε στοιχείο που είναι περιττό ή αποσπά την προσοχή. Εστιάζοντας στο Blitz, ο κύκλος του νέου λογοτύπου είναι λεπτός, όπως και η γραμματοσειρά με την ονομασία «Opel Next».

Περιέχει τρεις διαφορετικές εκδόσεις χαρακτήρων: light (ελαφριοί), regular (κανονικοί) και bold (έντονοι). Οι γραμματοσειρές αυτές εναρμονίζονται τέλεια και εκφράζουν ένα ξεκάθαρο μήνυμα. Το νέο «Opel yellow» συμβολίζει τον ηλεκτρισμό, το νέο καύσιμο για την ηλεκτρική εποχή. Το χρώμα είναι ενεργειακό, αφήνει το στίγμα του και, κατά συνέπεια, δημιουργεί μία μοναδική ταυτότητα.

«Μία νέα εποχή χρειάζεται σύγχρονες μάρκες και προϊόντα και αυτά χρειάζονται σαφή σχεδίαση. Με τα νέα στοιχεία ταυτότητας, θέλουμε να δείξουμε ότι είμαστε ξεχωριστοί, νεωτεριστές, ανοιχτοί σε νέες ιδέες και ανοιχτοί στο μέλλον» εξηγεί ο επικεφαλής μάρκετινγκ, Patrick Fourniol.

Η νέα εμφάνιση θα τύχει εφαρμογής σε όλους τους τομείς – προϊόντα, πωλήσεις αλλά και στο μάρκετινγκ. Επίσης, θα επεκταθεί σε όλα τα κανάλια και τα μέσα επικοινωνίας.

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2020, 18:04