Με ένα εντατικό πρόγραμμα έρευνας και εξέλιξης που περιελάμβανε σκληρές δοκιμές από έμπειρους οδηγούς αγώνων της Formula 1 ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές ελαστικών 18 ιντσών της Formula 1 από την Pirelli. 

Για τις δοκιμές των ελαστικών 18 ιντσών χαμηλού προφίλ, τα οποία θα αντικαταστήσουν τα ελαστικά 13 ιντσών από το 2022, χρειάστηκαν πάνω από 10.000  ώρες δοκιμών σε πίστες και 5.000 ώρες δοκιμών σε προσομοιωτή. Το προφίλ, η δομή και οι γόμες σχεδιάστηκαν από την αρχή από τους μηχανικούς της Pirelli.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πραγματοποιήθηκαν, μέσα στο 2021, συνολικά 36 μέρες δοκιμών, σχεδιάστηκαν ηλεκτρονικά πάνω από 70 πρωτότυπα και συμπληρώθηκαν από τους οδηγούς 4.267 γύροι απόσταση μεγαλύτερη από την μισή περίμετρο της Γης. Με τα Pirellli των 18 ιντσών έτρεξαν 19 οδηγοί, εκ των οποίων οι 15 αγωνίζονται στο φετινό πρωτάθλημα, και «έλιωσαν» 392 σετ ελαστικών. Έτσι, με την γνώμη όλων αυτών των οδηγών η Pirelli βελτίωσε βήμα-βήμα τα νέα ελαστικά σύμφωνα με τα σχόλια και τις προσδοκίες που είχαν οι οδηγοί.

«Με ένα τελευταίο τεστ βρόχινων ελαστικών ολοκληρώσαμε τις δοκιμές εξέλιξης των νέων ελαστικών 18 ιντσών. Πέρυσι η πανδημία COVID-19 μας υποχρέωσε να αλλάξουμε το πρόγραμμά μας εντελώς. Ακυρώσαμε τις δοκιμές στην πίστα και επικεντρωθήκαμε στις προσομοιώσεις αλλά και στην εξέλιξη μέσω ηλεκτρονικών σχεδίων και μοντέλων.» τόνισε ο MARIO ISOLA, επικεφαλής αυτοκινήτων της F1, προσθέτοντας ότι:

«Αυτό το σύστημα εικονικής πραγματικότητας μας βοήθησε να βελτιστοποιήσουμε κάποια υπάρχοντα πρωτότυπα ώστε να επιστρέψουμε το 2021 στην πίστα για 28 μέρες δοκιμών. Ξεκινήσαμε τη διαδικασία εξέλιξης από το προφίλ, προτού περάσουμε στη βασική δομή και τελικά στις πέντε γόμες που θα πιστοποιήσουμε για τη νέα χρονιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα αποτελέσματα που παρατηρούμε ως τώρα συνάδουν με την πληροφορία που έχουμε από τους οδηγούς οι οποίοι αγωνίζονται στο πρωτάθλημα. Αυτό είναι καθοριστικό για μας καθότι χρησιμοποιούμε παλιότερα μονοθέσια για δοκιμές. Για τη νέα χρονιά έχουμε ακόμη κάποιες μέρες δοκιμών στη διάθεσή μας οι οποίες θα μας επιτρέψουν αν χρειαστεί να βελτιστοποιήσουμε τα ελαστικά του 2022 με τα νέα μονοθέσια.

Όταν οι επιλογές των ελαστικών πάρουν την έγκριση της FIA, οι οδηγοί θα μπορέσουν να δοκιμάσουν τα τελικά ελαστικά 18 ιντσών μετά το Abu Dhabi Grand Prix. Θα περιμένουν όμως μέχρι τις δοκιμές εξέλιξης της νέας χρονιάς για να δοκιμάσουν αυτά τα ελαστικά με τα μονοθέσια του 2022 για πρώτη φορά.»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης