Τετρακίνητα, πανίσχυρα και απολαυστικά τα Audi e tron S και e tron S Sportback

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020, 16:36
Τετρακίνητα, πανίσχυρα και απολαυστικά τα Audi e tron S και e tron S Sportback

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Τις κορυφαίες εκδόσεις των ηλεκτροκίνητων e tron και e tron Sportback με το διακριτικό S και την απίστευτη ισχύ των 503 ίππων, παρουσίασε η γερμανική φίρμα.

Τα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με τρεις ηλεκτροκινητήρες  - έναν στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω – αποδίδοντας πάνω από 500 ίππους και 973 Nm ροπής. Τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα.

Η μπαταρία χωρητικότητας 95 kWh επιτυγχάνει αυτονομία 360 χιλιομέτρων στην περίπτωση του e-tron S και 365 χλμ. σε αυτή του e-tron S Sportback.

Αμφότερα φέρουν νέας γενιάς σύστημα τετρακίνησης quattro με ηλεκτρική κατανομής ροπής (electric torque vectoring), ενώ με το ESC στη θέση «sport» και το Audi drive select στη «δυναμική» λειτουργία, επιτρέπει, εφόσον ο οδηγός το επιθυμεί, ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση.

Η σπορ αερανάρτηση έχει ρυθμιστεί ειδικά για τα μοντέλα S, μεταβάλλοντας το ύψος του αμαξώματος από το έδαφος έως και 76 χλστ. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επτά προγράμματα λειτουργίας, τα φρένα αποτελούνται από εξαπίστονες δαγκάνες και οι ζάντες είναι διαστάσεων 20 ιντσών ή 21΄΄ προαιρετικά.

Στα έξτρα περιλαμβάνονται και οι εικονικοί εξωτερικοί καθρέφτες με κάμερες υψηλής αντίθεσης στο πλάι των θυρών, όπως και οι προβολείς LED Matrix. Ο διαχύτης στο πίσω μέρος εκτείνεται σχεδόν σε ολόκληρο το πλάτος του οχήματος και οι θόλοι των τροχών είναι 23 χιλιοστά φαρδύτεροι, προσδίδοντας πιο δυναμική εικόνα στα αυτοκίνητα.

Στο εσωτερικό συναντάμε ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σπορ καθίσματα, επενδύσεις Alcantara, διακοσμητικά σε βουρτσισμένο αλουμίνιο και carbon, ψηφιακό σύστημα ελέγχου MMI με δύο μεγάλες κεντρικές οθόνες και virtual cockpit.

Οι διαδικτυακές υπηρεσίες της Audi connect συμπληρώνουν το σύστημα πλοήγησης, με το διευρυμένο πρόγραμμα σχεδιασμού διαδρομών να υπολογίζει την ταχύτερη διαδρομή, συμπεριλαμβανομένων των βέλτιστων στάσεων φόρτισης, λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα κίνησης, το προφίλ οδήγησης του οδηγού και τη διάρκεια της φόρτισης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, αυτή η στρατηγική μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα το σύστημα να προτείνει μια εναλλακτική διαδρομή με καλύτερη ενεργειακή απόδοση.

Η εμπορική πορεία των e tron S και e tron S Sportback θα ξεκινήσει στην Ευρώπη το φθινόπωρο. Στην Ελλάδα, τα αυτοκίνητα αναμένονται στο τέλος του έτους.

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020, 16:36