Επί δύο συνεχόμενες εβδομάδες, οι μηχανικοί της Polestar δοκίμαζαν κάτω από ακραίες συνθήκες, βόρεια του Αρκτικού Κύκλου, το πρώτο μοντέλο της ανεξάρτητης πλέον μάρκας του Volvo Group.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εντυπωσιακό Grand Tourer Coupe πέρασε με απόλυτη επιτυχία τα τεστ και πλέον όλα είναι έτοιμα για την παγκόσμια πρεμιέρα του, η οποία έχει προγραμματιστεί για την έκθεση του Πεκίνου, στις 25 Απριλίου.

Οι εξαντλητικές δοκιμές που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί αποσκοπούσαν στον έλεγχο του υβριδικού συστήματος κίνησης, στη συμπεριφορά των μπαταριών σε θερμοκρασίες έως και 28 βαθμών υπό το μηδέν και στη ρύθμιση των αναρτήσεων. Η προσοχή τους εστιάστηκε, επίσης, στο σύστημα κατανομής της ροπής «torque vectoring system» που περιλαμβάνει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες στον πίσω άξονα, με ξεχωριστές διατάξεις πλανητικών γραναζιών για βέλτιστο έλεγχο της ροπής ανάμεσα στους δύο τροχούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η δοκιμή στον πάγο επέτρεψε στους δοκιμαστές να αναλύσουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στη διάρκεια της οδήγησης, βελτιώνοντας περαιτέρω τη δυναμική ισορροπία του πλαισίου.

Όπως ανέφερε ο CEO της Polestar, Thomas Ingenlath, το αυτοκίνητο εντυπωσίασε τους πάντες με τα δυναμικά χαρακτηριστικά και το κράτημά του, την ισορροπία του πλαισίου και τη λειτουργία του torque vectoring.

Θυμίζουμε ότι το Polestar 1 ανήκει στην κατηγορία των πολυτελών GT Coupé, τροφοδοτείται από υβριδικό σύστημα (Electric Performance Hybrid) απόδοσης 600 ίππων και 1.000 Nm ροπής, με την αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια να φθάνει τα 150 χιλιόμετρα – τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης