Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Χαρακτηρίζεται ως το κορυφαίο Grand Tourer του κόσμου. Για την κατασκευή του απασχολούνται 141 εξειδικευμένοι τεχνικοί, ράφτες και μηχανικοί, οι οποίοι έχουν εκπαιδευτεί αυστηρά για πέντε μήνες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εσωτερικό του οχήματος είναι το πιο περίπλοκο που έχει σχεδιαστεί ποτέ. 60 τμήματα της καμπίνας κοσμούνται από 350 μοναδικά δερμάτινα κομμάτια, που ενώνονται από τρία χιλιόμετρα ειδικού νήματος. Τα πάντα στο σαλόνι είναι χειροποίητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το δέρμα που χρησιμοποιείται προέρχεται αποκλειστικά από ταύρους εκτροφής βόρειας Ευρώπης και είναι υποπροϊόν της βιομηχανίας κρέατος.

Για τα καθίσματα από την άλλη απαιτούνται 12 ώρες. Ράβονται στο χέρι και καθένα περιλαμβάνει 5.103 βελονιές.

Οι πίσω θέσεις έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν στους επιβάτες βασιλικές ανέσεις. Εξάλλου, οι περισσότεροι ιδιοκτήτες της Flying Spur διαθέτουν προσωπικό οδηγό. Η Bentley υποστηρίζει ότι μπορεί να καλύψει οποιαδήποτε επιθυμία τους, τοποθετώντας από προηγμένο σύστημα ψυχαγωγίας, έως προσωπικό κλιματισμό, ψυγείο για δύο μπουκάλια σαμπάνιας και θήκη για κρυστάλλινα ποτήρια.

Η εταιρεία περιγράφει το πίσω τμήμα του οχήματος ως τον απόλυτο χώρο χαλάρωσης ή εργασίας στον δρόμο. Στο ψυγείο που βρίσκεται ανάμεσα στα καθίσματα μπορούν να φιλοξενηθούν εκτός από δύο μπουκάλια σαμπάνιας 750 ml, τέσσερις φιάλες των 500 ml ή έξι κουτάκια αναψυκτικού των 330 ml.

Μέσω μιας οθόνης 5 ιντσών, οι επιβάτες μπορούν να χειριστούν το σύστημα μασάζ των χειροποίητων καθισμάτων, τον κλιματισμό, τις περσίδες των παραθύρων και την ηλιοροφή.

Για την καλύτερη δυνατή εμπειρία ήχου, υπάρχει ένα ηχοσύστημα Naim 2.200 watt με ενισχυτή 21 καναλιών, 19 ηχείων και δύο μετατροπείς μπάσων που είναι τοποθετημένοι στο κάθισμα με φωτιζόμενες γρίλιες ηχείων. Φυσικά, δεν λείπουν τα αφαιρούμενα tablet Android 10,2 ιντσών με συνδέσεις 4G, Wi-Fi και Bluetooth.

Όπως αναφέρει ο επικεφαλής εσωτερικού σχεδιασμού της Flying Spur, Brett Boydell, πρόκειται για ένα ονειρικό αυτοκίνητο που συνδυάζει τα κορυφαία υλικά, με την ακρίβεια στη χειροτεχνία, τις προηγμένες τεχνολογίες και τη σχεδιαστική τελειότητα.

Τέλος, να σημειώσουμε πως, κάτω από το καπό βρίσκεται ο W12 6.0 twin turbo κινητήρας απόδοσης 635 ίππων και 900 Nm ροπής. Παρά τον όγκο και το βάρος του αυτοκινήτου, τα 0-100 επιτυγχάνονται σε 3,8 δευτερόλεπτα και η βελόνα του κοντέρ σταματά στα 333 χλμ./ώρα.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης