Τι θα γίνει με τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. Δεν είναι λύση να βασιζόμαστε στους τροχονομικούς ελέγχους και στην «Θεά Τύχη» για να εντοπισθούν οι παράνομοι.
Όταν ένας οδηγός δεν έχει ασφαλίσει το αυτοκίνητο του και χτυπήσει κάποιο άλλο Ι.Χ που είναι σταθμευμένο, εννοείται ότι εξαφανίζεται και δεν αφήνει όπως θα έκανε κάθε πολιτισμένος και νόμιμος πολίτης ένα χαρτάκι με τα στοιχεία του. ‘Ετσι μόνο ο ιδιοκτήτης του Ι.Χ που υπεστη τη ζημιά θα μπορέσει να αποζημιωθεί από την ασφαλιστική εταιρία. Διαφορετικά αναγκάζεται να τα πληρώσει μόνος του.

Μόνο αν υπάρχει τροχαίο ατύχημα και χρειασθεί να έρθει αστυνομία εντοπίζεται ο οδηγός που δεν έχει ασφαλίσει το αυτοκίνητό του. Όλοι αυτοί που κυκλοφορούν στους δρόμους ανασφάλιστοι να ξέρετε ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό δεν έχουν δίπλωμα οδήγησης. Η άλλοι έχουν δίπλωμα χωρίς να έχουν δώσει ποτέ εξετάσεις οπότε και εκεί ο κίνδυνος παραμονεύει. Πρόσφατα εξαρθρώθηκε μεγάλο κύκλωμα που έναντι μιας καλής αμοιβής παρέδιδε διπλώματα σε υποψηφίους οδηγούς που ήταν άσχετοι και ταυτόχρονα επικίνδυνοι. Δεν το σχολίαζουμε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ερώτημα είναι αν υπάρχει τρόπος να εντοπισθούν αυτά τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα; 
Η απάντηση είναι ναι. Όπως υπάρχει τρόπος να εντοπισθούν και όλοι αυτοί οι κύριοι που κυκλοφορούν κανονικά χωρίς να έχουν πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας.Υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα με απλήρωτα τέλη κυκλοφορίας. Έτσι τουλάχιστον ανακοίνωσε η  ΑΑΔΕ μετά από έλεγχο που έκανε στα ηλεκτρονικά αρχεία της .

Κυκλοφορούν κανονικά στους δρόμους, χωρίς όμως να είναι καταγεγραμμένα στα αντίστοιχα αρχεία του υπουργείου Μεταφορών. Τι σημαίνει αυτό ; Ότι όλα αυτά τα αυτοκίνητα είναι ανασφάλιστα.
Πρόβλημα κύριοι. Μεγάλο πρόβλημα. Η αστυνομία πρακτικά αδυνατεί να εντοπίσει τους ανασφάλιστους. Με ηλεκτρονικούς ελέγχους όμως είναι δυνατόν. Χρειάζεται ριζική αναμόρφωση του νομοθετικού πλαισίου για τον εντοπισμό των ιδιοκτητών που δεν έχουν ασφαλίσει τα οχήματά τους, καθώς το υφιστάμενο σύστημα παρουσιάζει δυσλειτουργίες και σοβαρές αδυναμίες, καθιστώντας αδύνατη τη συμμόρφωση των υπόχρεων.

Το δεύτερο μεγάλο θέμα είναι η απόφαση του υπουργείου Μεταφορών για τις υποχρεωτικές αντιολισθητικές αλυσίδες. Κάθε φορά που πέφτει λίγο χιόνι μπλοκάρουν οι δρόμοι. Και για να μην μπλοκάρουν οι δρόμοι το υπουργείο αποφάσισε υποχρεωτικά κάθε όχημα να έχει αλυσίδες ή χιονολάστιχα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κύριε υπουργέ η υφυπουργέ που αποφασίσατε υποχρεωτικές αλυσίδες διαφορετικά θα υπάρχει πρόστιμο, το πρόβλημα δεν είναι οι αλυσίδες αλλά η ασχετοσύνη των οδηγών να «φορέσουν» τις αλυσίδες. Γιατί ο καθένας μπορεί να εφοδιασθεί με αλυσίδες και μάλιστα σε φθηνή τιμή αφού δεν θα είναι προδιαγραφών. Τις βάζει στο porte bagage και γλυτώνει τις κλήσεις. Και αν τύχει και χιονίσει τότε αρχίζουν τα δύσκολα.

Αυτό που πρέπει να επιβάλετε είναι το υποχρεωτικό μάθημα έτσι ώστε πριν πάρει κάποιος το δίπλωμα, να ξέρει να βάζει σωστά τις αλυσίδες. Η να κάνετε υποχρεωτικά σεμινάρια σε όλους τους οδηγούς.
Αλλά όταν βλέπεις οδηγό να προσπαθεί σε αυτοκίνητο με κίνηση στους μπροστινούς να βάλει τις αλυσίδες στις πίσω ρόδες, τα σχόλια περιττεύουν.

Η μεγάλη είδηση αφορά το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το Ράλλυ Ακρόπολις που φέτος θα γίνει από τις 7-10 Σεπτεμβρίου. Και είναι μεγάλη είδηση γιατί το Ράλλυ Ακρόπολις είναι στο αγωνιστικό καλεντάρι του WRC. Το Ράλλυ των Θεών, έχοντας κερδίσει μια σταθερή θέση στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA, το 2023 θα συνδυάσει την αγωνιστική πρόκληση, που αναμφίβολα εγγυάται για το Πρωτάθλημα, με τους εορτασμούς των 70 χρόνων παρουσίας του στα διεθνή αθλητικά δρώμενα.

Συγχαρητήρια σε όλους αυτούς -και φυσικά στον υφυπουργό αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη- που έπεισαν την FIA οτι η Ελλάγα αξίζει να είναι στο Παγκόσμιο Πρωτάθληα Ραλλυ. Γιατί πρέπει να γνωρίζετε ότι οι διαπραγματεύσεις με τη FIA και τον promoter δεν είναι εύκολες. Να σας επισημάνω ότι FIA και PROMOTER πέταξαν εκτός WRC , δηλαδή εκτός παγκοσμίου πρωταθλήματος για το 2023 , τη Σαουδική Αραβία γιατί απλά δεν τα βρήκαν.

Μια από τις αντιπροσωπείες στην Ελλάδα που τα πήγε πολύ καλά στο θεσμό του  “Black Friday” ήταν η Opel. Η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού ήταν μεγαλύτερη από την αναμενόμενη. Σ αυτό έπαιξε ρόλο οι προσφορές της Opel αλλά και η αμεσότητα στην παράδοση των αυτοκινήτων. Οι υποψήφιοι πελάτες αξιοποίησαν τα πολλαπλά οφέλη που τους προσφέρει η Γερμανική εταιρία για να αποκτήσουν το μοντέλο Opel της επιλογής τους. Δελεαστικές τιμές, εγγυημένος χρόνος παράδοσης και εγγύηση στην τιμή έπαιξαν το ρόλο τους.

Μπράβο στη λέσχη που διοργάνωσε το Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2022. Αφιέρωσε τον αγώνα στη μνήμη της οδηγού αγώνων regularity Ανθή Χατζηνικολάου που εκτός των άλλων ήταν και υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και ταμίας σε παρελθόντα Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ . Το εξώφυλλο του Roadbook, απεικόνιζε την αγαπημένη Alfa Romeo της Ανθής Χατζηνικολάου, από περασμένο αγώνα που η ίδια έτρεψε.

Ημέρα γιορτής η σημερινή. Η ΚΑΕ Ολυμπιακός γιόρτασε τα δέκα χρόνια συνεργασίας με την FMS. Το απόγευμα οι ψηλοί του Ολυμπιακού, λίγο πριν από την απογευματινή τους συνάντηση στο γυμναστήριο, επισκέφθηκαν τα γραφεία της FMS όπου μετά από μια σύντομη γιορτή παρέλαβαν 8 KIA NIRO υβριδικά και δύο KIA SPORTAGE.

Με αυτά τα αυτοκίνητα θα κινούνται οι παίκτες της ΚΑΕ Ολυμπιακός στις δημόσιες εμφανίσεις τους. Όλοι οι παίκτες παρέλαβαν τα κλειδιά και αποχώρησαν από τις εγκαταστάσεις της FMS στου Ρέντη με τα υβριδικά KIA NIRO. Οριακά χώρεσε στο δικό του NIRO ο  πανύψηλος Moustapha Fall . Από ότι είδαμε ο Sasha Vezenkov ενώ αρχικά κάθισε στη θέση του συνοδηγού τελικά αποχώρησε με άλλο αυτοκίνητο με οδηγό τον αρχηγό της ομάδας Κώστα Σλούκα.

Επιστρέφει η απόσυρση; Ναι επιστρέψει αλλά μόνο στη Citroen. Πώς θα γίνει αυτό;  Διαβάστε αύριο στη Zougla.gr λεπτομέρειες για τη ριζοσπατική απόφαση της ελληνικής εταιρίας που αντιπροσωπεύει τα γαλλικά αυτοκίνητα στη χώρα μας.

Πρέπει να βοηθάμε τους νέους που έχουν ικανότητες. Έχουν οράματα και δεν είναι τεμπέληδες. Μπράβο στα στελέχη και τους εργαζόμενους της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχάρακης Α.Ε. στην Βόρεια Ελλάδα,  που υποδέχτηκαν τους σπουδαστές  του τμήματος Μηχανοτρονικής του ΙΕΚ Σίνδου, στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Καλοχώρι της Θεσσαλονίκης.

Οι  σπουδαστές του συγκεκριμένου τμήματος, είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους των εγκαταστάσεων της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. και να ενημερωθούν από τα στελέχη της σχετικά με την λειτουργία των συνεργείων και του after sales. Έμφαση δόθηκε στο LEAF, το δημοφιλές αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Nissan, για το οποίο έγινε σύντομη τεχνική παρουσίαση, όπως και στις νέες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης της Nissan.

Η επίσκεψη εντάσσεται στο πλαίσιο της πολύχρονης συνεργασίας της Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε. με εκπαιδευτικά ιδρύματα και οργανισμούς (ΤΕΙ, ΙΕΚ, Πολυτεχνεία κ.α.), για την προσφορά πολύπλευρης επιμόρφωσης στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Καλό είναι αυτά τα παιδιά που προσπαθούν να τα επιβραβεύσουν. Όχι με λόγια αλλά με έργα.

Στο μουσείο της Audi στο Ingolstad γίνεται για πρώτη φορά η νέα ειδική έκθεση «The Speed of Light». Ξεκίνησε στις  18 Νοεμβρίου 2022 και θα διαρκέσει έως τις 4 Ιουνίου 2023  ενώ υπάρχει δυνατότητα ψηφιακής επίσκεψης μέσω της εφαρμογής για smartphones και tablets “Audi Tradition”.
Τα νέα εκθέματα που δίνουν συναρπαστικές πληροφορίες υπάρχουν στο μουσείο και για όσους επιθυμούν να ενημερωθούν για κάτι πιο ειδικό μπορούν να ανατρέξουν στο  application “Audi Tradition” . Η εφαρμογή χρησιμεύει ως ψηφιακός ξεναγός στο μουσείο της Audi στο Ingolstad. Οι επισκέπτες πληροφορούνται πλήρως για τα αυτοκίνητα και τα εκθέματα που υπάρχουν σε μορφή κειμένου, ενώ για επιλεγμένα οχήματα υπάρχει ηχητική περιγραφή και πανοραμική θέαση 360 μοιρών.

Η ειδική έκθεση ανατρέχει στις απαρχές των συστημάτων φωτισμού των αυτοκινήτων – τότε που τα πρώτα (αυτοκίνητα) χρησιμοποιούσαν πραγματική φλόγα για φωτισμό! Δέκα οχήματα χρησιμοποιούνται για την επισήμανση διαφορετικών περιόδων στην τεχνολογία φωτισμού, ενώ άλλα εκθέματα αντιπροσωπεύουν τη λειτουργικότητα και τη γοητεία των συνεχώς εξελισσόμενων τεχνολογιών των προβολέων και των πίσω φωτιστικών σωμάτων. 

Έξυπνη η ιδέα της Mercedes να κάνει μια καμπάνια για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων μέσω των δικών της λογαριασμών στα social media. Για μια βδομάδα όλοι οι λογαριασμοί  της Mercedes-Benz στο LinkedIn, το Instagram, το Facebook και το Twitter είναι αφιερωμένοι στο θέμα της ασφάλειας των οχημάτων. Δημοσιεύουν πλήθος από posts με το hashtag #allforsafety #AllForsafety και περνούν το μήνυμα :
« Κανένα τροχαίο ατύχημα έως το 2050 και μείωση του αριθμού των θανατηφόρων τροχαίων και σοβαρών τραυματισμών κατά το ήμισυ έως το 2030».

Η ασφάλεια αποτελεί σημαντικό μέρος του DNA της Mercedes-Benz και έναν από τους βασικούς στόχους που έχουν θέσει είναι η ευθύνη που έχουν όλοι οι οδηγοί απέναντι σε όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου.
Στο μουσείο της Mercedes στη  Γερμανία υπάρχει ένα αυτοκίνητο Mercedes-Benz, το ESP και ένας τάρανδος ενώ στο εσωτερικό υπάρχουν ανδρείκελα δοκιμών σύγκρουσης. 
Μετά από την εβδομάδα ευαισθητοποίησης, οι λογαριασμοί της Mercedes-Benz θα συνεχίσουν να ανεβάζουν posts που αφορούν στην ασφάλεια των οχημάτων έως τα τέλη του χρόνου. 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης