Είναι σημαντικό όταν μια εταιρία αυτοκινήτων παρουσιάζει ένα καινούργιο αυτοκίνητο να τιμά τους εκπροσώπους του ειδικού τύπου ο Πρόεδρος και Διευθύνων  Σύμβουλος. Δίνει  άλλο βάρος στην παρουσίαση του μοντέλου του. Όποιο και αν είναι αυτό. 
Μάθαμε ότι κάποιοι από αυτούς που σκόπιμα απουσιάζουν ,προφασίζονται «φόρτο εργασίας»  γιατί δεν «αντέχουν» τις δύσκολες ερωτήσεις. Δεν θέλουν να εκτεθούν. Και προτιμούν την ασφάλεια και σιγουριά της …καρέκλας τους.
Πάντως στα καράβια οι ναυτικοί λένε: Στα δύσκολα φαίνεται ο καλός καραβοκύρης. 
Ελπίζω να πήραν το μήνυμα κάποιοι αξιότιμοι C.E.O

——————————————————————————————————————————————

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Τρείς  μεγάλους στόχους έβαλαν οι Σουηδοί της Volvo. Οι δύο είναι για το 2025.  Πρώτον η  Volvo θέλει να μειώσει κατά 40% το ανθρακικό της αποτύπωμα και δεύτερον  θέλει να  κυκλοφορούν 50% ηλεκτρικά αυτοκίνητα και άλλα 50% υβριδικά. 
Ο τρίτος στόχος είναι για το 2030. Ανακοίνωσαν ότι τότε  όλα τα δικά της αυτοκίνητα θα είναι μόνο αμιγώς  ηλεκτρικά. 
Φέτος παρουσίασαν το Volvo XC40 Recharge , το 2022 θα παρουσιάσουν το C40 Crossover, που θα είναι  το δεύτερο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο και το 2023 θα παρουσιάσουν το  τρίτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα είναι το XC 30 BSUV.

——————————————————————————————————————————————

Άνοδο παρουσίασαν οι ταξινομήσεις των νέων μοντέλων αυτοκινήτων τον Μάιο 2021. Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ ,αύξηση +141,3% παρουσίασαν τα επιβατικά αυτοκίνητα.  Βέβαια το ποσοστό δείχνει μεγάλο σε σχέση με το Μάιο του 2020 που είχαμε καραντίνα και ο κορωνοϊός ήταν σε έξαρση.
Ποιος ενδιαφερόταν να αγοράσει αυτοκίνητο όταν απαγορευόταν η κυκλοφορία. Τον Μάιο του 2020 ταξινομήθηκαν 4.497 Ι.Χ και τον Μάιο του 2021 10.850. Αν πάμε δύο χρονιές πίσω δηλαδή το Μάιο του 2019 τότε θα διαπιστώσουμε ότι οι φετινές ταξινομήσεις ήταν μικρότερες. Το Μάιο του 2019 ταξινομήθηκαν 13.832 Ι.Χ
Στα δίκυκλα είχαμε αύξηση +47,6% . Το Μάιο του 2020 ταξινομήθηκαν 3.655 δίκυκλα ενώ φέτος το Μάιο 5.395. 
Δείτε τα ποσοστά στα segment

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

——————————————————————————————————————————————

Πανάκριβα πληρώνει η VW το σκάνδαλο με τους πετρελαιοκινητήρες. Θα θυμόσαστε τι είχε συμβεί πριν από μερικά χρόνια. Τότε ο  πρώην Διευθύνων  Σύμβουλος  του Ομίλου, ο  επικεφαλής της Audi και δύο άλλα στελέχη  κρίθηκαν υπεύθυνα για το σκάνδαλο με τους πετρελαιοκινητήρες . Ένα σκάνδαλο που συγκλόνισε την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία. Μάλιστα κάποια από τα στελέχη διώκονται ταυτόχρονα για απάτη και φοροδιαφυγή. 
Ο γερμανικός Όμιλος κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα εν λόγω στελέχη ευθύνονται για «παράβαση καθήκοντος» στην υπόθεση με το παράνομο λογισμικό που εγκαθίστατο κατά την περίοδο 2009-2015 σε αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρες τα οποία διατέθηκαν στην αγορά των ΗΠΑ. Ο συμβιβασμός που επετεύχθη θα πρέπει ακόμη να εγκριθεί από την τακτική ετήσια Γενική Συνέλευση του Ομίλου, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 22 Ιουλίου.

Ο συμβιβασμός θα στοιχίσει στην VW 288 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η συμφωνία περιλαμβάνει την αποζημίωση ύψους 270 εκατομμυρίων ευρώ από την ασφάλιση αστικής ευθύνης διευθυντών και ανωτέρων στελεχών και την καταβολή 11,2 εκατομμυρίων ευρώ από τον πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο της VW Μάρτιν Βίντερκορν, 4,1 εκατομμυρίων από τον Διευθυντή της Audi Ρούπερτ Στάντλερ, 1,5 εκατομμυρίου από το πρώην μέλος του ΔΣ της Porsche Βόλφγκανγκ Χατς και ενός εκατομμυρίου από το πρώην μέλος του ΔΣ της Audi Στέφαν Κιρς.

——————————————————————————————————————————————

Η Ferrari καλωσορίζει  τον νέο της διευθύνοντα σύμβουλο. Έξι μήνες μετά την αποχώρηση του Louis Camilleri (Δεκέμβριος 2020) το τιμόνι της Ferrari αναλαμβάνει ο Benedetto Vigna. Ο 52χρονος μάνατζερ αναλαμβάνει τη θέση του CEO στη Ferrari από την 1η Σεπτεμβρίου.
Η χρονιά που πέρασε για την Ferrari ήταν καταστροφική. Λέγεται ότι το 2020 –σε αγωνιστικό επίπεδο στη F1- ήταν τόσο κακό όσο και το 1980.
Από την ημέρα που αποχώρησε ο Ιταλός , καθήκοντα διευθύνοντος  συμβούλου εκτελούσε  ο John Elkann, ο οποίος είναι της οικογένειας  Agnelli  αλλά και Πρόεδρος της Ferrari .
Ο Benedetto Vigna  δραστηριοποιείται στο χώρο των ημιαγωγών και θα βοηθήσει αρκετά σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία του αύριο.

——————————————————————————————————————————————

Ένας ηθοποιός , ο Roman Knižka και ένα μοντέλο, η 22χρονη Ashley από το Μόναχο παρακολούθησαν το πρώτο Corsa-e Rally.

Μάλιστα πήραν μια γεύση από αγώνα από τη θέση του συνοδηγού. Η 22χρονη κέρδισε την πολυπόθητη δουλειά στην Opel στη φετινή 16η σεζόν του “Germany’s Next Top Model” σε μια φωτογράφιση με το Mokka.Την Παρασκευή κάθισαν στη θέση του συνοδηγού οι podcasters Max και Jakob. 

——————————————————————————————————————————————

Πληθαίνουν οι καταγγελίες για τους κλέφτες καταλυτών. Η σπείρα είναι μεγάλη και χωρίζεται σε δυάδες. Ο ένας κάθεται πάνω στο μηχανάκι του και κάνει ότι ψάχνει μια οδό. Η μηχανή δουλεύει  για να μην ακούγεται ο θόρυβος από το ηλεκτρικό μηχάνημα που κόβει τον καταλύτη.

Την ώρα που ο ένας «ψάχνει» τη διεύθυνση ο άλλος πέφτει κάτω  από το αυτοκίνητο. Χρειάζεται από 20-25 δευτερόλεπτα για να αφαιρέσει τον καταλύτη. Σε κάθε εξόρμηση κλέβουν τρείς με τέσσερις καταλύτες. Βλέπετε οι καταλύτες δίνουν καλό μεροκάματο. Γιατί το αναφέρω; Μην τυχόν και το ακούσει  ο υπουργός  και βγάλει καμιά περιπολία παραπάνω. 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης