Του Γιώργου Παλληκάρη

Η SEAT καταφέρνει να λύσει τον γόρδιο δεσμό της πανάκριβης βενζίνης, προσφέροντας την μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων με εργοστασιακό φυσικό αέριο (CNG). SEAT Ibiza, Arona, Leon και Leon Sportstourer καίνε 50% λιγότερο καύσιμο χωρίς να στερούνται το παραμικρό σε ιπποδύναμη, εξοπλισμό αλλά και εγγύηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είτε αυτό που χρειάζεστε είναι ένα μικρό μοντέλο για την πόλη, είτε ένα crossover για μεγαλύτερη περιπέτεια ή ένα οικογενειακό για όλες τις χρήσεις, η TGI γκάμα της SEAT έχει την απάντηση. Συνολικά τέσσερα μοντέλα δίνουν το παρών προσφέροντας 50% οικονομία σε σύγκριση με ένα βενζινοκίνητο μοντέλο, 30% με ένα diesel αλλά και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας λόγω των χαμηλών εκπομπών ρύπων.

Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν ξεπεράσει τα 2 ευρώ/λίτρο, η τιμή τους φυσικού αερίου παραμένει μόλις στα 1.340 ευρώ/Kg ανεβάζοντας την κίνηση με φυσικό αέριο στο πρώτο βάθρο της προτίμησης. Εκτός όμως από το γεγονός πως η τιμή του CNG θα παραμένει πάντα αισθητά χαμηλότερη από τα υπόλοιπα καύσιμα, η ενέργεια που παράγεται από 1 κιλό φυσικού αερίου αντιστοιχεί σε 1.5 λτ. βενζίνης, 1.3λτ. diesel ή 2 λτ. LPG εκτοξεύοντας την αποδοτικότητα αλλά και την αυτονομία των TGI μοντέλων της SEAT.

Όλα τα μοντέλα της SEAT που ανήκουν στην TGI γκάμα, κινούνται αρχικά χρησιμοποιώντας το φυσικό αέριο και εάν αυτό τελειώσει τότε αυτόματα, χωρίς ο οδηγός να κάνει ή να αντιληφθεί το παραμικρό, το αυτοκίνητο συνεχίζει την κίνηση του καίγοντας βενζίνη. Με αυτό τον τρόπο δεν υπάρχει κανένα άγχος για ανεφοδιασμό ή προγραμματισμό ταξιδιών πολλών χιλιομέτρων. Εκτός όμως από την ασύγκριτη οικονομία των TGI μοντέλων by SEAT, το CNG από την φύση του προστατεύει και καθαρίζει τον κινητήρα κατά την χρήση του, την ώρα που η ασφάλεια των δεξαμενών αποθήκευσης  εγγυάται από την εταιρία στο 100%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

SEAT Ibiza 1.0 TGI 90 PS από 17.690 ευρώ: Η CNG έκδοση του Ibiza σχεδιαστικά αλλά και εξοπλιστικά δεν διαφέρει σε τίποτα από τις υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις. Hi-tech καμπίνα, τριγωνικά σχήματα και σύστημα infotainment παραμένουν όλα αυτούσια, την ώρα που το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί τον τρικύλινδρο 1.000άρη κινητήρα 90 ίππων και 160 Nm ροπής. Με κατανάλωση στα 3,5kg ανά 100χλμ. το αυτοκίνητο διαθέτει ρεζερβουάρ για φυσικό αέριο 13.8 κιλών αλλά και ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων έχοντας συνολική αυτονομία 566 χλμ. (390χλμ. με αέριο και 170χλμ. με βενζίνη).

SEAT Arona 1.0 TGI 90 PS από 19.290 ευρώ: Το μοντέρνο crossover της εταιρίας και στην CNG εκδοχή του έρχεται να ξεκλειδώσει όλα τα τερέν κάνοντας παράλληλα τεράστια οικονομία στον ιδιοκτήτη του. Διατηρώντας όλες τις ανέσεις αλλά και την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, χρησιμοποιεί το ίδιο σύνολο με το Ibiza και αποκτά επίσης τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου 13,8 κιλών αλλά και ένα ρεζερβουάρ βενζίνης 9 λίτρων. Με μέση κατανάλωση τα 3.7Kg ανά 100χλμ. προσφέρει 510χλμ. συνολικής αυτονομίας κερδίζοντας επάξια τη θέση του πιο οικονομικού και value for money crossover στην αγορά. 

SEAT Leon 1.5 TGI 130 PS από 23.890 ευρώ: Το οικογενειακό μοντέλο έρχεται στην CNG εκδοχή του με ιπποδύναμη 130 ίππων από τον 1.500άρη κινητήρα ενώ μπορεί να συνδυαστεί και με το αυτόματο κιβώτιο DSG. Άνετο, με πιο ισχυρό αλλά και καθαρό κινητήρα διαθέτει τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου συνολικής χωρητικότητας 17,3 kg που του χαρίζουν αυτονομία 440 χλμ. αποκλειστικά με CNG, ενώ υπάρχει και βοηθητικό ντεπόζιτο βενζίνης χωρητικότητας 9 λίτρων. Για όσους χρειάζονται ακόμα μεγαλύτερο χώρο υπάρχει και η ακόμα πιο ευρύχωρη Sportstourer εκδοχή.

Τέλος, να αναφέρουμε πως ο ανεφοδιασμός με φυσικό αέριο (CNG) γίνεται στα πρατήρια υγρών καυσίμων και ο χρόνος που απαιτείται είναι ο ίδιος με της βενζίνης ή του πετρελαίου αντίστοιχα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε εδώ https://www.seat.gr/company/easy-mobility-cars/future-today/move-and-green/tgi.html 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης