Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Εδώ και λίγα χρόνια, αρκετά μοντέλα επιδόσεων όπως το Ford Focus RS και το Audi RS3 εξοπλίζονται με προγράμματα που βοηθούν σε τεράστιο βαθμό τον οδηγό να ντριφτάρει. Συστήματα ελέγχου και κατανομής ροπής, δίνουν τη δυνατότητα ακόμα και σε έναν αρχάριο να πλαγιάζει το αυτοκίνητο με μαεστρία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Mercedes δηλώνει πως θέλει να πάει στο επόμενο level το drift καθώς τα επόμενα AMG μοντέλα της που θα εξοπλίζονται με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης θα έχουν την δυνατότητα να ντριφτάρουν μόνα τους, χωρίς την παραμικρή ανθρώπινη παρέμβαση.

Ο υπεύθυνος ανάπτυξης της Mercedes Joerg Bartels δήλωσε πως αυτή η λειτουργία Drift θα γίνει άμεσα πράξη καθώς στα ηλεκτρικά μοντέλα υπάρχουν εκατοντάδες αισθητήρες και το όχημα διαβάζει σε πραγματικό χρόνο την κατάσταση του, οπότε δεν θα είναι δύσκολο να πλαγιάσει με ασφάλεια όταν το επιτρέπουν οι συνθήκες.

Αξίζει να αναφέρουμε πως η Toyota έχει κάνει ήδη μία αντίστοιχη επίδειξη, όταν δημιούργησε μία Supra η οποία έκανε drift και donuts χωρίς να υπάρχει οδηγός πίσω από το τιμόνι. Η Mercedes από την άλλη σκέφτεται να τοποθετήσει την συγκεκριμένη τεχνολογία στα επόμενα ηλεκτρικά μοντέλα ως μέρος του εξοπλισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πώς θα νιώθατε εάν είστε μέσα σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με 600+ ίππους και πατώντας ένα κουμπί, ξεκινούσε ένα τέλειο drift σε ελεγχόμενες συνθήκες; Ποιο το νόημα εάν δεν ανεβαίνουν οι παλμοί του οδηγού κατά την συγκεκριμένη επίδειξη τεχνικής;
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης