Χαράς ευαγγέλια για την ιαπωνική φίρμα, καθώς βλέπει τα νέα μοντέλα της γκάμας της να έχουν κερδίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών και τις πωλήσεις να παρουσιάζουν συνεχή άνοδο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία KODO που υιοθετήθηκε σε όλα τα αυτοκίνητα και οι κινητήρες τεχνολογίας SKYACTIV, έθεσαν τις βάσεις για την επιτυχία, με τη Mazda να ξεπερνά την παραγωγή 3 εκατ. μονάδων σε 4 χρόνια. Πιο συγκεκριμένα, από τον Νοέμβριο του 2011 έως τον αντίστοιχο μήνα του 2015, βγήκαν από τα εργοστάσια της εταιρείας 3.050.000 οχήματα.

Αυτή τη στιγμή, στο portfolio της μάρκας υπάρχουν τα CX-5, CX-3, Mazda2, Mazda3, Mazda6 και MX-5, ενώ στα μέσα της χρονιάς θα παρουσιαστεί το CX-9. Δυστυχώς, στην Ελλάδα ακόμα το τοπίο είναι θολό σχετικά με την εκπροσώπηση της εταιρείας και δεν υπάρχει η δυνατότητα απευθείας πώλησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος 

       

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης