Η πτώση της αγοράς των αυτοκινήτων έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα στον κλάδο, με χιλιάδες απολύσεις (υπολογίζονται πάνω από 25.000) να έχουν γίνει τα τελευταία τρία χρόνια. Οι χρυσές εποχές με σχεδόν 300.000 ταξινομήσεις έχουν αλλάξει δραματικά, με την αγορά φέτος να «κλείνει» κοντά στις 55.000 μονάδες.

Ωστόσο, αυτό που έχουμε παρατηρήσει είναι η «παγωμάρα» από πλευράς Σ.Ε.Α.Α. (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων), ο οποίος δείχνει να έχει μπει στην… κατάψυξη. Αυτό μπορεί άλλωστε κανείς να το διαπιστώσει και από μόνος του, αν επισκεφθεί την επίσημη ιστοσελίδα (www.seaa.gr) και να επιλέξει την ενότητα με τα δελτία Τύπου. Έκπληκτος θα παρατηρήσει ότι για το 2012 έχει βγει μόνο μία ανακοίνωση και αυτή αφορούσε στις αρχαιρεσίες του Συνδέσμου. Από εκεί και πέρα, δεν υπάρχει καμία ενημέρωση για την κατάσταση της αγοράς, για τον φόρο πολυτελείας, για τις υψηλές τιμές καυσίμων, για τα τεκμήρια κ.ά που αφορούν τόσο στην καθημερινότητα των πελατών τους όσο και αυτών που σκέπτονται να αποκτήσουν καινούργιο αυτοκίνητο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν και όπως μαθαίνουμε γίνονται κινήσεις (με υπουργεία κ.λπ.), από την άλλη έχουμε παρατηρήσει πως είναι ο μοναδικός Σύνδεσμος στην Ελλάδα που δεν αντιδρά σε σκληρές πολιτικές της κυβέρνησης, που συνεχίζει ακόμα και σήμερα, εν έτει 2012, να θεωρεί το αυτοκίνητο είδος πολυτελείας.

Από την αρχή του χρόνου o Σ.Ε.Α.Α. έχει βγάλει μόνο μία ανακοίνωση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης