Σημαντική άνοδο παρουσίασαν οι πωλήσεις της ιαπωνικής φίρμας το πρώτο 9μηνο του οικονομικού έτους 2019-20. Πιο συγκεκριμένα, την περίοδο από 1 Απριλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2019, η Mazda παρέδωσε σε πελάτες 1.106.000 νέα αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ευρωπαϊκή αγορά σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση με 14%, φτάνοντας τις 195.000 μονάδες. Γερμανία και Μεγάλη Βρετανία κατέγραψαν τις περισσότερες πωλήσεις, με 54.000 και 27.000 οχήματα, αντίστοιχα.
Στην Ιαπωνία, η εταιρεία έφθασε τις 139.000 μονάδες, ενώ στη Β. Αμερική περισσότεροι από 305.000 αγοραστές επέλεξαν ένα μοντέλο της Mazda.

Οι επιδόσεις των πωλήσεων της μάρκας τους πρώτους εννέα μήνες του οικονομικού έτους, απέφεραν στην εταιρεία έσοδα της τάξεως των ¥2,556.3 δις (21.13 δις ευρώ), με τα λειτουργικά κέρδη να ανέρχονται στα ¥32.3 δις (267 εκατ. ευρώ) και τα καθαρά κέρδη να φθάνουν τα ¥32.4 δις (268 εκατ. ευρώ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το CX-30 με τον επαναστατικό κινητήρα Skyactiv‐X, συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση του συνολικού όγκου των πωλήσεων. Μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους – κλείνει στις 31 Μαρτίου του 2020 – η Mazda υπολογίζει να ξεπεράσει το 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης