Του Λουκά Παπαλάμπρου

Τα μέλη του θεσμού «International Engine Of The Year» ανακοίνωσαν τους νικητές για το 2019, με τη Ferrari και το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 3,9 λίτρων να θριαμβεύουν για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο V8 3.9 biturbo που φοράνε οι 488 GTB, 488 Spider και 488 Pista αναδείχθηκε «Κινητήρας της Χρονιάς 2019». Παράλληλα, το ίδιο μοτέρ κατέκτησε την πρωτιά σε άλλες τρεις κατηγορίες.

Στην κατηγορία κάτω από τα 1.000 κ.εκ. απόδοσης έως 150 ίππων, ο 1.0 Ecoboost της Ford αναδείχθηκε για ακόμη μία φορά καλύτερος, ενώ στην κατηγορία από 150 έως 250 ίππους κέρδισε ο 2.0 TFSI του VW Group.

Από τους 250 έως τους 350 ίππους κορυφαίος είναι ο 2.5 turbo boxer της Boxer, στους 350-450 ίππους κυριάρχησε το ηλεκτρικό σύνολο της Jaguar Land Rover και στους 450-550 ίππους ο V8 4.0 biturbo της Mercedes-AMG. Τέλος, καλύτερος υβριδικός είναι αυτός του BMW i8.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ηλεκτρικό σύνολο της Jaguar Land Rover κατέκτησε τρία βραβεία

Αναλυτικά οι νικητές σε κάθε κατηγορία:

Κινητήρας της Χρονιάς
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Καλύτερος κινητήρας έως 150 ίππους
Ford 999cc three-cylinder turbo

Καλύτερος κινητήρας από 150 έως 250 ίππους
Audi 2-litre four-cylinder TFSI

Καλύτερος κινητήρας από 250 έως 350 ίππους
Porsche 2.5-litre turbo 

Καλύτερος κινητήρας από 350 έως 450 ίππους
Jaguar Land Rover full-electric powertrain

Καλύτερος κινητήρας από 450 έως 550 ίππους
Mercedes-AMG 4-litre biturbo V8

Καλύτερος κινητήρας από 550 έως 650 ίππους
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Καλύτερος κινητήρας με περισσότερα από 650 άλογα
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος κινητήρας
Jaguar Land Rover full-electric powertrain

Καλύτερος υβριδικός κινητήρας
BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid

Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Καλύτερος ηλεκτρικός κινητήρας
Jaguar Land Rover full-electric powertrain

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης