Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Ήταν βέβαιο πως η πανδημία του κορωνοϊού θα επηρεάσει σημαντικά τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας τόσο στην Ευρώπη όσο και στην παγκόσμια αγορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Jato Dynamics, η μείωση τον Μάρτιο ξεπέρασε το 50% στη Γηραιά Ήπειρο. Συγκεκριμένα, στις 27 χώρες της Ευρώπης πουλήθηκαν τον περασμένο μήνα 848.000 αυτοκίνητα έναντι 1,77 εκατ. τον Μάρτιο του 2019, καταγράφοντας τη χαμηλότερη επίδοση των 38 τελευταίων ετών.

Ιταλία, Γαλλία και Ισπανία σημείωσαν τη μεγαλύτερη πτώση, με την Ελλάδα να κατέχει την έκτη θέση στην αρνητική αυτή λίστα με -61%. Αντίθετα, χώρες όπως η Φινλανδία, η Λιθουανία και η Σουηδία εμφάνισαν τις μικρότερες απώλειες, με τα ηλεκτροκίνητα να βρίσκονται σε πρώτο πλάνο με άνοδο 15%.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To πιο καλοπουλημένο μοντέλο του Μαρτίου και μάλιστα με διαφορά ήταν το Volkswagen Golf με 23.757 πωλήσεις. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το Tesla Model 3 με 15.502 μονάδες, ενώ τρίτο ήταν το Ford Focus με 14.587 παραδόσεις. Ακολούθησαν τα Renault Clio (13.369) και Mercedes A-Class (13.225), με τη δεκάδα να συμπληρώνουν τα Skoda Octavia (13.207), Nissan Qashqai (13.015), Toyota Yaris (12.299), Ford Fiesta (12.216) και MINI Hatchback (11.933).

Στα υβριδικά η Toyota ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος, στα plug-in υβριδικά το Mitsubishi Outlander έκανε τη διαφορά και στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα, το Tesla Model 3 «έπαιξε» χωρίς αντίπαλο.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης