Ούτε τρεις εβδομάδες δεν έχουν περάσει από τότε που η Ford ξεκίνησε την διάθεση του EcoSport στην Ινδία και ήδη έχει ξεκινήσει ο πονοκέφαλος για τους επικεφαλής της μάρκας. Μην πάει το μυαλό σας στο κακό μιας και τέτοιους πονοκεφάλους θα ήθελαν να έχουν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Αιτία, η τεράστια ζήτηση που έχει το νέο μοντέλο το οποίο ήδη έχει ξεπεράσει τις 30.000 παραγγελίες και ο ρυθμός είναι αυξανόμενος…

Μάλιστα ο καλός… πονοκέφαλος ανάγκασε τους ανθρώπους ης εταιρείας να βγάλουν και ανακοίνωση που αναφέρει ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για τη βελτιστοποίηση των παραδόσεων. «Οι καταναλωτές εκτιμούν την έννοια του value for money που προσφέρουμε στο συναρπαστικό και έξυπνο πακέτο του EcoSport. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους πελάτες μας για την εντυπωσιακή ανταπόκριση τους και την υπομονή τους», δήλωσε ο Joginder Singh, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ford Ινδίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τελικά με τέτοια… προβλήματα ποιος δεν θα ήταν χαρούμενος;

Απλά πολύ όμορφο το EcoSport της Ford

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

H ρεζέρβα στην πίσω πόρτα προσδίδει μία άγρια ομορφιά

To εσωτερικό του EcoSport

 

Επιμέλεια: Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης