Στη δημιουργία ενός υβριδικού συστήματος που χρησιμοποιεί παράλληλα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, πεπιεσμένο αέρα και υδραυλική ισχύ, προχώρησε η Citroen. Πρόκειται για το Hybrid Air, ένα σύστημα με πολλαπλά οφέλη, όπως μικρότερο περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα, χαμηλότερο κόστος κτήσης και καμία επίπτωση στο διαθέσιμο εσωτερικό χώρο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέση κατανάλωση στα 2,9 λίτρα και εκπομπές ρύπων στα 69 γρ.χλμ.

Η συγκεκριμένη τεχνολογία ταιριάζει ιδιαίτερα σε οχήματα όπως τα C3 και C4. Χάρη στη προηγμένη εφαρμογή, μπορεί να κινήσει το όχημα αποκλειστικά με αέρα έως τα 70 χλμ./ώρα, καλύπτοντας κατά 60% με 80% τις μετακινήσεις σε αστικό περιβάλλον. Στην εθνική οδό, ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει κίνηση μόνο με χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ενώ υπάρχει και η ταυτόχρονη λειτουργία που χρησιμοποιείται κυρίως κατά την έντονη επιτάχυνση και είναι ικανή να παράγει σημαντικά ποσά ισχύος (μέχρι περίπου 122 ίπους στην περίπτωση του κινητήρα 1.2VTi).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τρεις επιλογές κίνησης

Επιπλέον, η τεχνολογία Hybrid Air δεν χρησιμοποιεί επιπλέον μπαταρίες με αποτέλεσμα να είναι προσιτή για όλες τις αγορές. Επίσης η απόδοση του συστήματος δεν επηρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες, ενώ η παρουσία του δεν περιορίζει τον διαθέσιμο χώρο για τους επιβάτες και τις αποσκευές.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης