Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε για μια ακόμα φορά τη διαφορά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συγκεκριμένα, η αντιπροσωπεία της ιαπωνικής φίρμας στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, υλοποίησε κατά τη διάρκεια του lockdown μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με ελάχιστα κλικ οι ενδιαφερόμενοι αγοραστές μπορούσαν να έχουν το μοντέλο που επιθυμούν έξω από το σπίτι τους!

Ο Manuel Nuez ήταν ο πρώτος πελάτης που αγόρασε ένα αυτοκίνητο και πιο συγκεκριμένα το Juke μέσω του WhatsApp. Η όλη επικοινωνία μεταξύ της ισπανικής αντιπροσωπείας της Nissan και του πελάτη πραγματοποιήθηκε ψηφιακά από τη συγκεκριμένη εφαρμογή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To crossover παραδόθηκε απευθείας στο σημείο επιλογής του κυρίου Nuez με φορτηγό, με τον ίδιο να ευχαριστεί την εταιρεία για την εύκολη και ευέλικτη διαδικασία αγοράς, καθώς και για τη διαφάνεια.

Να σημειώσουμε ότι, το Juke είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 117 ίππων και τιμές από 17.900 ευρώ.

 

Επιφάνεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης