Στην πόλη Όσναμπρυκ της βορειοδυτικής Γερμανίας βρίσκεται ένα από τα παλαιότερα εργοστάσια της γερμανικής φίρμας. Εκεί, έχουν κατασκευαστεί τα τελευταία 70 χρόνια δεκάδες μοντέλα με ανοικτή οροφή, από το Golf Cabriolet Mk 1 έως το τελευταίο Beetle Cabriolet.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Όσναμπρυκ είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας των cabrio οχημάτων της Volkswagen. Καλύπτει ολόκληρη την αλυσίδα κατασκευής και έχει τη δυνατότητα να εξελίσσει πλήρως και να παράγει αυτοκίνητα από τη σχεδιαστική γραμμή μέχρι την ολοκλήρωσή τους.

Στη συγκεκριμένη μονάδα, ξεκίνησε πρόσφατα η παραγωγή του νέου T-Roc Cabriolet, του πρώτου ανοικτού compact SUV. Η μαλακή οροφή αναδιπλώνεται σε μόλις εννέα δευτερόλεπτα ακόμη και όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, χάρη σε έναν ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το SUV φέρει όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως σύστημα προστασίας σε περίπτωση ανατροπής, ενισχυμένο πλαίσιο παμπρίζ, τροποποιημένα πλευρικά πάνελ και πόρτες.

Η οροφή τοποθετείται στο T-Roc σε λίγα μόλις λεπτά από εξειδικευμένους τεχνίτες. Τηρούνται πολύ υψηλά στάνταρ ποιότητας σε όλη τη γραμμή παραγωγής, συμπεριλαμβανομένων των φάσεων λίγο πριν από το «Σημείο Ελέγχου Νο. 8», το οποίο είναι και το τελευταίο σημείο της παραγωγής. Εκεί οι ειδικοί ελέγχουν τους άξονες και τους τροχούς, δοκιμάζουν τα ηλεκτρονικά και μηχανικά συστήματα, τα φρένα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τη λειτουργία του κινητήρα.

Στη συνέχεια πραγματοποιείται το τεστ στεγανότητας σε ένα τούνελ βροχής που προσομοιώνει μια δυνατή βροχόπτωση. Κάθε T-Roc Cabriolet βρέχεται από μεγάλη ποσότητα νερού υπό πίεση για περίπου δέκα λεπτά της ώρας, πριν ακολουθήσει μια λεπτομερής επιθεώρηση και έλεγχος για πιθανή εισροή νερού, πριν την τελική έγκριση για προώθηση στο δίκτυο της μάρκας και τον τελικό καταναλωτή.

Η διάθεση του μοντέλου στις αγορές της Ευρώπης θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα. Το όχημα τροφοδοτείται από τον 1.0 TSI κινητήρα των 115 ίππων και 200 Nm ροπής, καθώς και τον 1.5 TSI απόδοσης 150 ίππων και 250 Nm ροπής.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης